در بسیج رسانه جناح معنا ندارد
در بسیج رسانه جناح معنا ندارد
رئیس سابق بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بسیج رسانه است گفت: ما در این چند سال با هم خندیده و با هم گریه کردیم و قطعا هیچ کدام از شما را تنها نخواهم داشت و هر جایی که احساس کردید که از دست من کمکی بر می‌آید، دریغ نخواهم کرد.

به گزارش قلم پرس، روح‌الله دهقان‌نژاد امروز در آیین تکریم و معارفه مسوول بسیج رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این تجربه سه ساله نشان داد که باید بیشتر در کنار رسانه‌ها باشم.

وی با بیان اینکه من اهل درست کردن پاورپوینت عملکرد و ارائه آن در مراسم تودیع نیستم، گفت: شهادت می‌دهم که دختر کوچک خود را به علت کمبود زمان خوب ندیده‌ام به طوریکه وقتی شیفت خبر بود دخترم خواب بود.

رئیس سابق بسیج رسانه استان خاطرنشان کرد: من اصرار بر حذف از چارت اداری بودم تا بتوانم به راحتی خدمت کنم ولی سردار خرّم تلاش زیاد به ماندن من داشت ولی در نهایت مورد قبول واقع شد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه عاشورا در حوزه رسانه دست من را باز گذشته و محدودیتی نداشتیم که ناشی از هدف و اعتماد بود، گفت: افراد فعال در کنار بسیج رسانه اعم از پیشکسوتان و جوانان کمک کردند تا کارنامه خوبی داشته باشیم.

دهقان‌نژاد متذکر شد: از ابتداء معتقد بودم که ما روزنامه‌نگاران و خبرنگاران فعال و قوی داشتیم به طوریکه برای من جناح فرقی نداشت بلکه مهم خط ولایت آنهاست.

وی با اشاره بر اینکه یک جلسه جناحی در تبریز برگزار شده بود که می‌خواستند تا رسانه‌های موافق و مخالف خود را تمییز کنند که در ان جلسه یک نفر گفته بود که مگر دهقان‌نژاد جناح راست و چپ گذاشته تا بماند، خاطرنشان کرد: به یقین می‌توان گفت که رسانه‌ها با هر جناح و تفکری در حوزه انقلاب اسلامی در کنار هم بوده و خواهد بود و تشکل‌های رسانه‌ای  در هر دعوتی ما را با آغوش باز قبول کردند.

وی ادامه داد: این هماهنگی منجر شد تا در آغازین روزهای حضور نماینده ولی‌فقیه در استان به همراه ۲۵۰ خبرنگاران به دیدار او برویم.

دهقان‌نژاد متذکر شد: ما می‌دانیم روزنامه مهد تمدن دو سال است که با سیلی صورت خود را قرمز نگه داشته ولی آن روزنامه را هر روز چاپ می‌کند.

وی اضافه کرد: بسیج رسانه استان از رتبه سی و دو به رتبه چهارم رسید و الان به رتبه دوم رسیده است در حالی که تخصصی‌ترین جشنواره ابوذر در تبریز برگزار شده است چراکه مطالب قوی و آثار قدرتمندی شرکت کرده بودند.

رئیس سابق بسیج رسانه استان با قدردانی از فعالان بسیج رسانه و حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز گفت: ما خبرنگاری در استان داشتیم که با شکایتی دستبند بر دست داشت و با تماس نماینده ولی‌فقیه اجازه بازداشت ندادند.

وی خاطرنشان کرد: ما در این چند سال با هم خندیده و با هم گریه کردیم و قطعا هیچ کدام از شما را تنها نخواهم ،داشت و هر جایی که احساس کردید که از دست من کمکی بر می‌آید، دریغ نخواهم کرد.