در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که حفظ وحدت را باید سرلوحه تمامی کارهایمان قرار دهیم
در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که حفظ وحدت را باید سرلوحه تمامی کارهایمان قرار دهیم
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز روزهای سخت بود، گفت: به حول و قوه الهی، احمقان روزگار انتقامی سخت و در خور شأن‌ خود خواهند دید.

به گزارش قلم پرس، یعقوب شیویاری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با ذکر بیت شعر «هرگز نشود مهر تو پاک از دل ما، گر نیز شود زیر زمین منزل ما» اظهار کرد: ایشان سرباز روزهای سخت بود.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین تسلیت به خانواده دکتر امینی فرد نماینده ایرانشهر که در حادثه تصادف جان خود را از دست داد، گفت: روز گذشته افتخار داشتم که نیابتا در ایرانشهر حوزه انتخابیه آقای امینی فرد حضور داشته باشم و پیام تسلیت و تعزیت آقایان دکتر لاریجانی و نوبخت و همکاران و اعضای محترم کمیسیون را به استحضار خانواده محترم ایشان برسانم.

نماینده مردم میانه خاطرنشان کرد: در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که حفظ وحدت و همبستگی را باید سرلوحه تمامی کارهایمان قرار دهیم.

شیویاری ضمن گرامیداشت حضور اعضای شورای نگهبان و از جمله آیت‌الله جنتی در جلسه امروز مجلس گفت: عزیزان با حضورشان دلگرمی برای خادمین به ملت فراهم نمودند.

وی با اشاره به اینکه این آخرین نطقش در دوره دهم مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: طی این مدت نطق‌هایی داشتم و مسایلی را بیان کردم اما در مورد سردار قاسم سلیمانی و همرزمان عزیز ایشان این جمله را باید بگویم که «شهد شیرین شهادت گوارای وجودتان باد.»

نماینده مردم میانه افزود: رهبر فرزانه انقلاب و بزرگان ما در مورد سردار سلیمانی فرمایشاتی داشته‌اند که ان‌شاءالله مد نظر مردم عزیزمان خواهد بود و به حول و قوه الهی، احمقان روزگار انتقامی سخت و در خور شأن‌ خود خواهند دید.

شیویاری با اشاره به اینکه در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه لوایح و طرح مصوبات خوبی داشتیم، یادآور شد: شاید بضاعت مجلس با توجه به تحریم‌ها و مسایلی که در منطقه و جهان داشتیم همین بوده که مطمئنا بعضی از موارد متاثر از این مشکلات بود، اما کارهای اساسی صورت گرفت که یکی از نمادهای آن تنظیم،‌ بررسی و تصویب برنامه ششم ۵ ساله بود و این افتخاری برای نظام است.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم دولتمردان عزیز با جدیت و همت ویژه در راستای عمل به این احکام و احکام بالادستی همت داشته باشند.

وی خطاب به مردم حوزه انتخابیه‌اش گفت: مهربانانه در این ایام ولایمتداری خود را به نظام و جهانیان نشان دادید و بنده در پیشگاه خداوند متعال و در محضر شما همکاران نماینده سوگند یاد می‌کنم که امانتداری برای آرای مردمم بودم و خدا را شاهد می‌گیرم که جز به رضای او و صلاح مردم نیندیشیده‌ام.

شیویاری در ادامه نطق خود با بیان اینکه روزی نیست که تعدادی از همشریانم جانشان را از دست ندهند خطاب به وزیر راه و رئیس جمهور گفت: راه‌های اقصی نقاط ایران اسلامی‌مان مشکل دارند، ‌بنابراین مسئولیت پذیرفته و این مشکلات را حل کنید.

نماینده مردم میانه در پایان نطق خود به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش در حوزه گاز، برق و آب اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان میانه با محرومیت ویژه مواجه است در مورد اشتغالزایی در این شهرستان مساعدت کنید.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا