درستکار:  کشتی تیلور را از ۴۰ روز قبل آنالیز کرده بودیم
درستکار:  کشتی تیلور را از ۴۰ روز قبل آنالیز کرده بودیم
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از 40 روز قبل کشتی تیلور را آنالیز کردیم و خدا را شکر که این کارها جواب داد. امروز یزدانی او را با قاطعیت شکست دهد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره برتری حسن یزدانی مقابل تیلور و کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: به همه مردم ایران و کشتی دوست این برد را تبریک می گویم. خدا امروز به ما خیلی لطف داشت.

وی افزود: امروز پیروزی حسن یزدانی بر تیلور بغضی در گلوی مردم ایران بود. همه مردم از این برد خوشحال هستند. همه بردها یک طرف و این برد یک طرف دیگر. خیلی خوشحالم و امیدوارم زارع هم امشب انتقام باخت در المپیک را بگیرد. امیدوارم الهی و گلیج هم فینالیست شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: قبل از این هم گفته بودم که من با خدا معامله کردم. من سرباز این مردم هستم و خیلی خوشحالم که دل مردم شاد شده است.

درستکار افزود: لطف خدا و اهل بیت شامل حال ما شد. از ۴۰ روز قبل کشتی تیلور را آنالیز کردیم و خدا را شکر که این کارها جواب داد. امروز یزدانی او را با قاطعیت شکست دهد.

وی در خصوص صحبت‌هایش با علیرضا دبیر و حمید سوریان پیش از رقابت یزدانی اظهار داشت: ما ۴۰ روز روی تیلور کار کردیم و قبل از مسابقه برنامه‌ها را نهایی کردیم و خدا را شکر که حسن این برنامه‌ها را مو به مو اجرا کرد.