درخواست کرده ایم تا نیروهای مازاد شهرداری به آتش نشانی منتقل شوند
درخواست کرده ایم تا نیروهای مازاد شهرداری به آتش نشانی منتقل شوند

به گزارش قلم پرس، علیرضا زبردست در جلسه  شورای شهر تبریز در رابطه با موضوع مشکلات کارکنان آتش نشانی ها و حضور به عنوان اپراتور نگهبان، اظهار داشت: بر اساس استانداردهای جهانی و مطالعت انجام شده، در آتش نشانی ها با کمبود نیرو مواجه هستیم که این موضوع در گذشته با حضور سربازان امریه تا حدودی […]

به گزارش قلم پرس، علیرضا زبردست در جلسه  شورای شهر تبریز در رابطه با موضوع مشکلات کارکنان آتش نشانی ها و حضور به عنوان اپراتور نگهبان، اظهار داشت: بر اساس استانداردهای جهانی و مطالعت انجام شده، در آتش نشانی ها با کمبود نیرو مواجه هستیم که این موضوع در گذشته با حضور سربازان امریه تا حدودی پوشش داده می شد در حالی که امروز تنها ۱۶ سرباز امریه داریم.
وی افزود: در کل ایران نگهبانی اپراتور آتش نشانی  باید خودش آتش نشان باشد تا بتواند نیروهای امدادی را هدایت و پشتیبانی کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در راستای افزایش ۳۰۰ نفر نیروهای آتش نشانی، درخواست صدور مجوز داده ایم.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم بحث نگهبانی را از بحث عملیاتی جداکنیم ۲۰۹ نفر نیرو نیاز داریم، گفت: در بحث کنترل جامع،  تمامی ایستگاه ها با دوربین های مدار بسته کنترل می شود و همچنین درخواست کرده ایم تا نیروهای مازاد شهرداری به آتش نشانی منتقل شوند.