دانشگاه علوم پزشکی دومین دانشگاه در زمینه درمانی کشور
دانشگاه علوم پزشکی دومین دانشگاه در زمینه درمانی کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشگاه علوم پزشکی دومین دانشگاه در زمینه درمانی کشور است. به گزارش  قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین صومی ظهر امروز در نخستین همایش ملی فناوری اطلاعات سلامت و پنجمین همایش سالانه ارتقاء مدیریت اطلاعات سلامت با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در تمام حوزه‌ها و […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشگاه علوم پزشکی دومین دانشگاه در زمینه درمانی کشور است.

به گزارش  قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین صومی ظهر امروز در نخستین همایش ملی فناوری اطلاعات سلامت و پنجمین همایش سالانه ارتقاء مدیریت اطلاعات سلامت با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در تمام حوزه‌ها و همچنین حوزه درمانی، گفت: بخش عمده این فعالیت‌ها در راستای تأمین و اجرای خدمات برای افراد دردمند و قشر کم‌درآمد بوده است.

وی با اشاره به تشکیل هفتادمین سال تشکیل دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: استان آذربایجان‌شرقی پیشرو در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی بوده است و دانشگاه علوم پزشکی نیز دومین دانشگاه در زمینه درمانی کشور است.

صومی در خصوص اینکه در برخی نقاط شکاف‌ها و ایرادات وجود دارد، تصریح کرد: با افکارسنجی و استفاده از ظرفیت چنین همایش‌هایی می‌توان افکارسنجی و آسیب‌شناسی خوبی انجام داد.

وی بیان داشت: حضور مسئولان، کارکنان از اقصی نقاط کشور در این همایش موجب پیشرفت و توسعه خدمات و اطلاع‌رسانی خواهد بود و امید است در شهر اولین‌ها که بیش از ۷۰۰ سال قدمت در زمینه علم پزشکی دارد بهره ببرید.