دانشگاه تبریز زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی دارد
دانشگاه تبریز زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی دارد

معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه تبریز قبلا هم میزبان المپیاد دانشجویی بود و زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی در این دانشگاه فراهم است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، رضا قاسم‌نژاد بعد از بازدید از محل برگزاری المپیاد دانشجویی کشور اظهار داشت: در ابتدا کمال تشکر از دانشگاه تبریز به […]



معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه تبریز قبلا هم میزبان المپیاد دانشجویی بود و زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی در این دانشگاه فراهم است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، رضا قاسم‌نژاد بعد از بازدید از محل برگزاری المپیاد دانشجویی کشور اظهار داشت: در ابتدا کمال تشکر از دانشگاه تبریز به واسطه پذیرش و قبول مسئولیت میزبانی برگزاری بزرگترین رویداد ملی ورزش دانشگاهی را دارم و انشاالله در تابستان ۱۴۰۱ المپیاد دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز را برگزار خواهیم کرد؛ امروز نیز جلسه هماهنگی با مسئولان دانشگاه و بازدید از محل برگزاری مسابقات به اتفاق مسئولان انجمن های ورزشی را ‌داشتیم و استقبال خوبی از مسئولان دانشگاه تبریز، شاهد بودیم.
وی گفت: با شیوع ویروس کرونا بیش از دو سال است که فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها تعطیل شده و این المپیاد نقطه امیدی است تا شاهد ایجاد شور و اشتیاق و زنده کردن تعاملات اجتماعی در بین دانشجویان باشیم و بتوانیم برای  ۵ هزار دانشجو که سفیران ورزش‌های دانشجویی کشور از اقصی نقاط کشور هستند، میزبانی خوبی داشته باشیم.
معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان افزود:‌ از ۱۷تا ۲۶ تیر ماه در ۱۰رشته ورزشی المپیاد دختران و از ۲۸ تیر تا ۶ مرداد المپیاد پسران در ۱۲رشته ورزشی خواهیم داشت و ورزشکاران حاضر، منتخبین مسابقات مناطق کشور که در حال برگزاری است، هستند و بدین ترتیب بهترین‌های ورزش دانشگاهی در المپیاد حضور خواهند داشت و همچنین با هماهنگی فدراسیون‌های ورزشی از بهترین کادر فنی رشته‌ها در المپیاد بهره خواهیم برد.
وی در مورد میزبانی المپیاد دانشجویی توسط دانشگاه تبریز تصریح کرد: قرار بر این شد که المپیاد را به بهانه  بازگشایی دانشگاه‌ها و ایجاد شوق و اشتیاق بین دا‌نشجویان امسال برگزار کنیم و با توجه به اینکه دانشگاه تبریز به همراه چند دانشگاه دیگر درخواست میزبانی مسابقات را داده بود و در سال ۱۳۷۶نیز میزبان مسابقات پسران بوده و سوابق خوبی در میزبانی مسابقات دیگر هم  داشت و استقبال خوب مسئولان این دانشگاه برای برگزاری این رویداد، دانشگاه تبریز انتخاب و کارهای مربوط به میزبانی آغاز که همکاری های خوبی هم از سوی دانشگاه تبریز شاهد هستیم و امیدواریم میزبانی خوبی را هم از دانشگاه تبریز داشته باشیم.
 قاسم‌نژاد یادآور شد: در حوزه ورزش دانشجویی در اداره کل تربیت بدنی برای هر رشته یک مسئول انجمن با اولویت های دانشگاهی بودن، تخصصی بودن، مورد تایید فدراسیون و اداره کل و وزارت علوم انتخاب می‌کنیم و افرادی که امروز در این بازدید حضور دارند، نخبگان هر رشته بوده و در فدراسیون مربوطه دارای سمت‌هایی چون نایب رییسی و یا مربی تیم های ملی هستند و هماهنگی و تعاملی خوبی با فدراسیون دارند.
وی در مورد بازدید امروز گفت: حتی در برگزاری المپیک هم هیاتی از امکانات کشور میزبان بازدید و طبق چک لیست، نیازها و نواقصات را اعلام و بازسازی‌ها و تهمیدات لازم صورت می‌گیرد. خوشبختانه ما در بازدیدی که از امکانات دانشگاه تبریز داشتیم زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات شاهد بودیم و فقط یک سری پیشنهادات برای بهتر برگزار شدن مسابقات ارائه خواهد شد.
وی نوید حضور تماشاگران در مسابقات را داده و گفت: مسابقات با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و چه بسا درخواستی‌هایی داشتیم که از خارج دانشگاه برای دیدن مسابقات بیایند و با هماهنگی انتظامات دانشگاه هیچ مانعی برای حضور تماشاگر در مسابقات دانشجویی نخواهیم داشت و پروتکل‌های بهداشتی کمیته ملی مبارزه با شیوع کرونا، رعایت خواهد شد تا مسابقات با کمترین دغدغه برگزار شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷