خیر مقدم شهردار تبریز به میهمانان نوروزی
خیر مقدم شهردار تبریز به میهمانان نوروزی
شهردار تبریز پیش از ظهر امروز با حضور در پایانه مسافربری مرکزی شهرداری تبریز از روند خدمات دهی کارکنان این سازمان به مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در این بازدید که به همراه جمعی از مدیران شهری انجام شد به مسافرانی که وارد تبریز می شدند با اهدای گل خوش آمد گفت.

او در ادامه در جمع کارکنان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز با بیان اینکه ما به عنوان خادم مردم، وظیفه خدمت رسانی به شهروندان را داریم گفت: مردم انتظار دارند وقتی موضوعی در حوزه خدمات در شهر مطرح می شود و همه می توانند از آن استفاده کنند تمام قوانین مربوط به آن وضع شده و نظارت بر آن نیز انجام شده باشد.
او گفت: این موضوع چه از طرف بخش خصوصی باشد و چه نهادهای دولتی، برای شهروندان تفاوتی ندارد و آنها تنها خواستار اطمینان از امنیت و آرامش آن هستند.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه انتظار مردم از دستگاه های اجرایی در حوزه حمل و نقل عمومی بسیار بالاست گفت: خوشبختانه در مورد کالبد و سخت افزار در پایانه های تبریز مشکلی نداریم، ساختمان پایانه شهرداری یکی از زیباترین و مجهزترین ساختمان های پایانه مسافربری در کشور است ولی این  موضوع نباید باعث شود که ما دنبال نوآوری در عرضه خدمات نباشیم.

شهین باهر ادامه داد: هرگز نباید منتظر بمانیم تا در شهر دیگری کاری اجرا شود و ما از آنها الگوبرداری کنیم، همیشه تبریز شهر پیش رو بوده و پس از این نیز همین روند ادامه خواهد یافت، ما باید در ارائه خدمات به شهروندان نوآوری داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه امروز اکثر خدمات شهری در بین کلانشهرها از تبریز آغاز می شود اظهار داشت: از مدیران شهری انتظار داریم همیشه منشا تحول باشند و قطعا در سال ۹۸ شاهد تحولات اساسی در خدمت رسانی خواهیم بود.

شهین باهر گفت: خوشبختانه در این سازمان همدلی و همراهی بین بخش خصوصی و شهرداری به صورت واقعی وجود دارد و این همدلی قطعا به پیشرفت و توسعه خدمات منتهی می شود.

در این بازدید رئیس و اعضای مجمع امورصنفی، نماینده رانندگان تاکسی های ترمینال مسافربری تبریز ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد شهردار تبریز و مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری درخصوص اقدامات انجام یافته اظهار رضایت و قدردانی کردند.