خواهر شهید فهمیده در تبریز:  جسارت حسین ثابت کرد دشمن نمی تواند وارد کشور شود
خواهر شهید فهمیده در تبریز:  جسارت حسین ثابت کرد دشمن نمی تواند وارد کشور شود
خواهر شهید فهمیده با اشاره به نحوه حضور شهید حسین فهمیده در جبهه های جنگ، گفت: جسارت و ایثار حسین ثابت کرد نمی گذارد دشمن وارد خاک کشور شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، خانم مرضیه فهمیده خواهر شهید فهمیده در همایش بزرگ  ۷ هزار نفری دختران دانش آموز تبریزی در سالن پورشریفی تبریز اظهار کرد: ایثار و شجاعت حسین آن روز که به قلب دشمن زد ثابت کرد می‌توان به قلب دشمن زد و نگذاشت دشمن وارد کشور شود.

وی تاکید کرد: امروز بنا به منویات رهبر فرزانه انقلاب که از نوجوانان وجوانان به عنوان میوه دل و امید یاد می کنند، این نوجوانان با باور دینی و امید در گام دوم انقلاب پرچم پرافتخار کشورمان را بر اهبراز درآرند.

خواهر شهید فهمیده اضافه کرد: ما یک مسلمان ایرانی هستیم و کوچه های شهرمان به نام شهدا مزین شده است چرا که ما در کشور شهید طلب ایران زندگی می کنیم و همه مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به حضور شهید فهمیده در جبهه های جنگ نیز پرداخت و گفت: حسین فهمیده فعالیت های اجتماعی خود را با وجود کم سن و سال بودن پیش از انقلاب آغاز کرده بود و با تحمیل جنگ بر کشورمان نیز به بهانه فوتبال رفت و پس از ۲۵ روز هفتم آبان خبر آوردند که به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/