خمز: اتمسفر ورزشگاه فوق‌العاده بود/ می‌خواهیم در ورزشگاه یادگار امام با حضور تماشاگران بازی کنیم
خمز: اتمسفر ورزشگاه فوق‌العاده بود/ می‌خواهیم در ورزشگاه یادگار امام با حضور تماشاگران بازی کنیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: جو ورزشگاه یادگار امام(ره) امروز فوق العاده بود و متوجه شدم که چرا می‌گویند هواداران تراکتور در ایران بهترین هستند.

به گزارش قلم پرس، «پاکو خمز» در نشست خبری بعد بازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: وقتی با حریف بزرگی مثل سپاهان بازی داریم، باید با تمام وجود و در بالاترین کیفیت کار کنیم. بازیکنان با اعتماد به نفس بالا، فوتبال بازی کردند؛ در غیر این صورت، تیمی مثل سپاهان که روی کاغذ قوی‌تر از ما بود را نمی‌شد شکست داد.

وی در خصوص جو ورزشگاه یادگار امام‌(ره)، افزود: اتمسفر ورزشگاه فوق العاده بود و چنین انتظاری نداشتم. من در استادیوم‌های بزرگ مربیگری کرده‌ام؛ اما جو اینجا عالی بود و امیدوارم در بازی‌های بیشتری شاهد این جو باشیم. امروز متوجه شدم که چرا می‌گویند هواداران تراکتور در ایران بهترین هستند.

وی در واکنش به تحسین و تشویق خبرنگاران در رابطه با سبک بازی تیمش، گفت: من بدون شناخت به ایران آمدم و کارم سخت بود؛ اما ارتباط خوبی با مردم و طرفداران برقرار کردم و آنان به من خیلی کمک کردند. لذت بردن مردم از بازی‌های ما، مهم‌تر از کسب جام است.

خمز در خصوص سبک بازی تیمش، توضیح داد: اگر بازی‌های قبلی ما را آنالیز کنید، متوجه می‌شوید که همواره سبک ما چنین است. خواسته من از بازیکنان، ارایه چنین فوتبالی است و خوشبختانه آنان به خوبی دستورات تاکتیکی من را اجرا می‌کنند. ما مقابل تیم صدرنشین پیش افتادیم و بازهم حمله کردیم.

سرمربی تراکتور در رابطه با پرسشی در خصوص انتقال بازی‌های تیم به استادیوم سردار شهید سلیمانی، بیان کرد: ما می‌خواهیم در ورزشگاه یادگار امام با حضور تماشاگران بازی کنیم؛ چرا که به حمایت هواداران نیاز داریم، ولی چمن باید طور کامل عوض شود تا فصل بعد در این استادیوم بازی کنیم. جا دارد از تمام کسانی که این روزها برای بهتر شدن چمن تلاش کردند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: معتقدم چمن با کیفیتی باید در این استادیوم کاشته شود و مسوولین شهر و باشگاه در این راستا تلاش کنند. کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) به ویژه در زمستان، نامطلوب می‌شود؛ البته اکنون کیفیت آن نسبت به گذشته بهتر شده است و این موضوع نشانگر تلاش‌های انجام شده در این راستا است.

انتهای پیام/