خطیبی: در نیم فصل اول عملکرد موفقی داشتیم
خطیبی: در نیم فصل اول عملکرد موفقی داشتیم
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: برای اینکه بتوانیم در نیم فصل دوم نیز همچون نیم فصل اول موفق شویم باید در نقل و انتقالات حضور فعال داشته باشیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، رسول خطیبی در شرایط سبزپوشان اظهار داشت: در ابتدای فصل جلسه‌ای با اعضای محترم هیات مدیره داشتیم که برای کسب رتبه تک رقمی هدف‌گذاری کرده بودیم و خدا را شکر تا به اینجای کار با حمایت آقایان زنوزى، نصیرزاده و اعضای هیات مدیره و همچنین غیرت تک تک بازیکنان و حمایت هواداران ماشین سازى توانستیم به هدف خود برسیم و جایگاه ما امروز در رده نهم جدول نشان می‌دهد عملکرد موفقی داشتیم. این جایگاه همانطور که گفتم با همکاری کادر مدیریتی، کادر فنی و غیرت بازیکنان به دست آمده است و به عنوان سرمربی تیم افتخار می‌کنم با این داشته‌ها توانستم به قولی که در نیم فصل اول داده بودم عمل کنم.

خطیبی در خصوص برنامه‌های ماشین سازی در تعطیلات زمستانی لیگ گفت: طی جلساتی که داشتیم از هوشنگ نصیرزاده و اعضای محترم هیات مدیره درخواست کردیم که شرایط برگزاری یک اردو را فراهم کنند، ما در تعطیلات نیاز به یک اردو داریم و بزرگترین مشکل ما برای نقل و انتقالات زمستانی این است که فعلا از پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستیم. از نصیرزاده درخواست کردیم که هر چه سریعتر این مشکل را حل کنند و انصافا باشگاه به دنبال رفع این مشکل هست و مرتفع خواهد شد.

سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: ماسه جاى خالى داریم و باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت نقل و انتقلاتی  را حل کند، پس از آن برای جذب سه بازیکن برای تقویت تیم خود برنامه داریم که این برنامه ها مکتوب به مدیرعامل باشگاه تسلیم شده و قطعا برای اینکه بتوانیم در نیم فصل دوم نیز همچون نیم فصل اول موفق شویم باید در نقل و انتقالات حضور فعال داشته باشیم و ضعف هایمان را پوشش بدهیم.