حوزه زن و خانواده در دوران مدرن بیش از هر زمانی تحت تهاجم قرار گرفته است
حوزه زن و خانواده در دوران مدرن بیش از هر زمانی تحت تهاجم قرار گرفته است

مشاور امور بانوان شهرداری تهران، حوزه زن و خانواده را در دوران مدرن بیش از هر زمانی در آماج تهاجم ها دانست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مریم اردبیلی در سومین نشست بانوان عضو شورای اسلامی شهرها، مدیران و مشاوران شهرداران کلانشهرهای کشور در تبریز گفت: دوران مدرن، انسان را از خصلت های اخلاقی و […]



مشاور امور بانوان شهرداری تهران، حوزه زن و خانواده را در دوران مدرن بیش از هر زمانی در آماج تهاجم ها دانست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مریم اردبیلی در سومین نشست بانوان عضو شورای اسلامی شهرها، مدیران و مشاوران شهرداران کلانشهرهای کشور در تبریز گفت: دوران مدرن، انسان را از خصلت های اخلاقی و روح انسانی خود دور کرده است و در این میان حوزه زن و خانواده، بیش از همه مورد تهاجم واقع شده است.

وی ادامه داد: قطعا در دهه های آینده، هر کشوری، حفظ خانواده و زنانگی زن را نقطه اتکایی برای آینده خود قرار داده و در سطح جهان، خود را متمایز خواهد ساخت.

اردبیلی افزود: ما برای پیشبرد تمدن و گام دوم انقلاب و از سوی دیگر حفظ مردانگی و محیط خانواده، نیاز به حفظ و توجه به زنانگی داریم.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران، حفظ زنانگی را حفظ آینده انقلاب و بشریت عنوان کرده و گفت: این زنانگی از جنس زندگی، آینده و امید است.

وی با بیان اینکه برای تحقق این اهداف باید هم در داخل حکمرانی و هم در خارج از فضای رسمی، فضای جدیدی را بگشاییم، گفت: زنان عاملیت داشته و می توانند پیشران باشند که در حوزه مدیریت شهری نیز باید اشاره داشت که ساختار اعتبارات و قدرت و جایگاه زنان در شهرداری ها، شایسته این ماموریت بزرگ برای بانوان نیست چرا که زنان برای ایفای نقش تمدنی باید سر جای خود قرار گیرند.

گفتنی است سومین نشست بانوان عضو شورای اسلامی شهرها، مدیران و مشاوران شهرداران کلانشهرهای کشور  به میزبانی شهرداری تبریز، شورای اسلامی شهر تبریز و مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/