حمایت شهرداری تبریز از زنان سرپرست خانوار با اعطای تسهیلات بانکی
حمایت شهرداری تبریز از زنان سرپرست خانوار با اعطای تسهیلات بانکی
لایحه شهرداری تبریز مبنی بر توانمندسازی بانوان بی سرپرست و سرپرست خانوار جهت تجهیز کارگاه‌های تولیدی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر با قید یک فوریت اعلام وصول و به تصویب رسید.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار شهردار تبریز صبح امروز در نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یکی از بخش‌های اصلی آسیب‌پذیر در حوزه اجتماعی مربوط به بانوان بی سرپرست و سرپرست خانوار است که شهرداری تبریز در راستای عمل به رسالت اجتماعی خود به هر کدام از بانوان سرپرست خانوار شهر تبریز ۳۰ میلیون تومان وام کم‌بهره اعطا خواهد کرد.

وی افزود: بر همین اساس با بانک‌های عامل توافق شده است تا مبلغ ۷۰ میلیارد ریال از محل فروش خودروهای تشریفات تامین کرده و مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال نیز از طریق تسهیلات بانکی فراهم شود.

هوشیار یادآور شد: طبق برآوردها، پیش‌ بینی می‌شود در این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز برای سه هزار نفر از بانوان بی سرپرست و سرپرست خانوار تسهیلات کم‌بهره اعطا شود.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز این لایحه با یک فوریت به تصویب رسید.

یاسین بجانی عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این باره اظهار کرد: اکثر مراجعات مردمی مربوط به تامین مبلغ رهن منزل مسکونی بانوان سرپرست خانوار است و تسهیلات پیشنهادی می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

 

انتهای پیام/