حفظ منابع طبیعی و محیط زیست نیازمند همکاری مردم و مسئولان است
حفظ منابع طبیعی و محیط زیست نیازمند همکاری مردم و مسئولان است

خبرگزاری میزان – سید محمد ابراهیم اقبالی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت اظهار داشت: در موضوع دفاع از آزادی‌های مشروع، به فرمایشات رهبری معظم انقلاب تأسی داریم و صحبت‌های منتقدان و موافقان را پذیرا خواهیم بود. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت حضور […]

خبرگزاری میزان – سید محمد ابراهیم اقبالی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت اظهار داشت: در موضوع دفاع از آزادی‌های مشروع، به فرمایشات رهبری معظم انقلاب تأسی داریم و صحبت‌های منتقدان و موافقان را پذیرا خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت حضور جدی و پای کار دستگاه‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی را در موضوع مبارزه با فساد خواستار شد و تصریح کرد: در حوزه مبارزه با فساد، نقش شورای تأمین و همراهی جدی دستگاه‌های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی تعیین کننده است.

وی، خاص بودن شهرستان تفت و ضرورت توجه ویژه به موضوع گردشگری در این شهرستان را یادآور شد و گفت: حمایت از فعالان عرصه تولید جهت رشد اقتصادی شهرستان و پیگیری رفع موانع تولید در سالی که مسمی به مانع زدایی هاست از اولویت کاری دادستانی در شهرستان تفت است.

اقبالی ایجاد امینت و حمایت از صنعت گردشگری را رسالت مهم دادستانی ذکر کرد و بیان داشت: یکی از صنایع مهم و کاربردی شهرستان تفت، توجه به صنعت گردشگری است که این مهم با توجه به موقعیت خاص شهرستان از امور مورد اهتمام خواهد بود.

انتهای پیام/