حضور فعال صنایع ساختمانی تبریز در اقلیم کردستان عراق
حضور فعال صنایع ساختمانی تبریز در اقلیم کردستان عراق
سرکنسول ایران در اربیل در پایان گفت: صنایع تبریز در مصالح ساختمانی همچون کاشی و آهن آلات در اقلیم کردستان عراق حرف اول را می‌زنند.

به گزارش قلم پرس، نصرالله رشنودی سرکنسول ایران در اربیل در دیدار شهردار تبریز گفت:با پیشینه و تاریخ  کهن تبریز آشنا هستم و بایستی نگاه ویژه ای به این کلانشهر وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تبریز  زیرساخت های لازم در حوزه گردشگری را دارد، گفت: ما آمادگی لازم برای همکاری گردشگری شهرهای مختلف عراق من جمله کرکوک، سلیمانیه و نینوا  برای جذب گردشگر برای تبریز داریم.

نصرالله رشنودی  افزود:  سفرهای هیئت‌های مختلف تجاری و بازرگانی فرصت خوبی برای توسعه همکاری همه جانبه شهرداری تبریز با شهرهای عراق است و اماکن تاریخی شهر تبریز می‌تواند یکی از منابع درآمدی درحوزه جذب مشارکت بخش خصوصی با استفاده از فرصت های سرمایه گذاری پیشرو باشد.

وی درباره همایش ملی فرصت سرمایه گذاری تبریز  که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برگزار می شود،افزود: آمادگی لازم برای معرفی کردن تبریز در شهرهای مختلف عراق وجود دارد و این همایش فرصت مناسبی برای جذب بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران عراقی در شهر تبریز است.

سرکنسول ایران در اربیل در پایان تصریح کرد: صنایع تبریز در مصالح ساختمانی همچون کاشی و آهن آلات در اقلیم کردستان عراق حرف اول را می‌زنند.

انتهای پیام/