حضور شهردار تبریز در مطالبه لغو شد
حضور شهردار تبریز در مطالبه لغو شد

حضور شهردار تبریز در برنامه چالشی مطالبه سیمای سهند، برای دومین بار لغو شد. به گزارش قلم پرس، مطالبه سیمای سهند که هر پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ روی آنتن سیمای سهند می رود، هفته گذشته، اعلام کرد که میهمان برنامه بعدی (پنجشنبه، ۲۹ آذر) ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز خواهد بود. با این حال،  امشب […]

حضور شهردار تبریز در برنامه چالشی مطالبه سیمای سهند، برای دومین بار لغو شد.

به گزارش قلم پرس، مطالبه سیمای سهند که هر پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ روی آنتن سیمای سهند می رود، هفته گذشته، اعلام کرد که میهمان برنامه بعدی (پنجشنبه، ۲۹ آذر) ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز خواهد بود.

با این حال،  امشب پس از نیم ساعت از کنداکتور برنامه، حضور شهردار تبریز، به خاطر آنچه در زیرنویس های سیمای سهند «مشکل فنی» عنوان شد، پخش نشد.

مجری و کارشناس برنامه، در ایستوری اینستاگرام خود عکسی از حضور شهردار در استودیو گذاشته و تاکید کرده که برنامه مشکل صدا داشته است.

دقایقی پس از لغو برنامه، کانال شخصی شهردار تبریز خبر پخش برنامه را بدون توضیح خاصی، حذف کرد.

یادآور می شود شهردار تبریز، قرار بود سه هفته پیش در این برنامه حضور یابد، اما این حضور به علت تراکم برنامه های شهردار تبریز، به زمان دیگری موکول شد.

برنامه هفته گذشته سیمای سهند، با حضور دو عضو شاخص شورای اسلامی شهر، به بررسی چالش های ریشه ای شهرداری تبریز پرداخته بود.