حسن عباسی آزاد شد
حسن عباسی آزاد شد

یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح از آزادی حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال بعدازظهر امروز شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ با قرار وثیقه آزاد شد. وی، صبح روز […]

یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح از آزادی حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال بعدازظهر امروز شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ با قرار وثیقه آزاد شد.
وی، صبح روز ۱۳ مرداد با شکایت ارتش و حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد.
بنابراین گزارش، یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه قرار صادره درباره متهم حسن عباسی بازداشت نبوده، گفت: نامبرده در دومین جلسه تحقیق، به رغم آمادگی شعبه بازپرسی در همان روز برای پذیرش وثیقه موجود، از تودیع وثیقه خودداری و به همین علت روانه بازداشتگاه شد.
وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی متهم جهت تودیع وثیقه، اقدامات قانونی از جمله مکاتبه با اداره ثبت، جهت بازداشت سند صورت گرفته و پس از طی مراحل قانونی، نامبرده آزاد خواهد شد.