حساب بانکی شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی آذربایجان‌شرقی در تهران/  انتقال حساب‌های مالیاتی مس سونگون به استان
حساب بانکی شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی آذربایجان‌شرقی در تهران/  انتقال حساب‌های مالیاتی مس سونگون به استان

[ad_1] حساب بانکی شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی آذربایجان‌شرقی در تهران/ انتقال حساب‌های مالیاتی مس سونگون به استان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به این که سیاست دولت سیزدهم عدالت و استفاده از ظرفیت‌های استان است بنابراین پیگیر انتقال حساب‌های سایر شرکت‌های بزرگ نیز هستیم. به گزارش قلم پرس،از […]

[ad_1]

حساب بانکی شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی آذربایجان‌شرقی در تهران/ انتقال حساب‌های مالیاتی مس سونگون به استان


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به این که سیاست دولت سیزدهم عدالت و استفاده از ظرفیت‌های استان است بنابراین پیگیر انتقال حساب‌های سایر شرکت‌های بزرگ نیز هستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان ظهر امروز در مراسم انتخابات نمایندگان هیات رئیسه اتاق‌های اصناف استان آذربایجان شرقی با اشاره به این که اصناف گسترده‌ترین شبکه تجاری در کشور هستند، اظهار کرد: افرادی که در این انتخابات انتخاب می‌شوند صدای بلند اصناف استان و حتی در کشور خواهند شد.

وی اصلی‌ترین وظیفه دولت را تسهیلگری و رفع موانع تولید دانست و گفت: باید علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای فعالیت اصناف، از ظرفیت کمیسیون نظارت شهرستان ها برای رفع مشکلات واحدهای صنفی بیشتر استفاده شود.

وجود ۱۴۰ هزار واحد صنفی تولیدی در آذربایجان شرقی

پرنیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۱۴۰ هزار واحد صنفی تولیدی در استان وجود دارد، افزود: سازمان صمت حامی، پشتیبان و تسهیل گر فعالیت های اصناف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: اصناف آذربایجان‌شرقی از ابتدا به تدین، خیرخواهی و امانت داری مشهور هستند.

پرنیان با اشاره به تشکیل سه اتاق فکر تجارت، صنعت و معدن در یک ماه آینده گفت: اتاق فکر صنعت و تولید به منظور پیشبرد اهداف توسعه در این بخش تا چند روز آینده آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: در اتاق فکر تجارت اصناف، پیشکسوتان این حوزه و افرادی که نبض بازار را می‌شناسند با تولید فکر برای توسعه همه جانبه اقتصادی استان مشارکت خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی افزود: برای بهبود معیشت مردم، کسب و کارها باید رونق یابد تا تولید ثروت در کشور افزایش یابد که این موضوع با حمایت از کسب و کارها امکان‌پذیر خواهد بود.

پرنیان با بیان این که آذربایجان‌شرقی از گذشته تاکنون قطب تجارت بوده است، ادامه داد: این استان علاوه بر قرارگیری در در چهارراه جاده ابریشم، در کریدرو تجاری شمال و جنوب و همچنین کریدور شرق به غرب قرار گرفته است.

وی با بیان این که علاقه‌مندی مردم به سرمایه‌گذاری در کسب و کارها افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد مراجعه کنندگان ما در استان برای ایجاد و توسعه و رونق کسب و کارها است.

آذربایجان شرقی مستقیم به اوراسیا و با یک واسطه نیز به اروپا وصل است 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی مستقیم به اوراسیا و با یک واسطه نیز به اروپا وصل است که در این زمینه امیدواریم با همت تمام اصناف و فعالان اقتصادی تبریز به قطب اشتغال، صادرات و تولید ثروت تبدیل شود.

پرنیان از حل موضوع مالیات معدن مس سونگون پس از تلاش های مختلف در استان خبر داد و افزود: با افزایش ۲۵ درصد ظرفیت اخذ مالیات خوشبختانه از این به بعد مالیات این شرکت در استان پرداخت می شود.

وی گفت: با توجه به این که سیاست دولت سیزدهم عدالت و استفاده از ظرفیت‌های استان است بنابراین پیگیر انتقال حساب‌های سایر شرکت‌های بزرگ نیز هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی افزود: اگر در رفع موانع کسب و کارها موفق شویم بخش خصوصی استان ظرفیت زیادی برای توسعه دارد.

پایان پیام/


[ad_2]