حجت‌الاسلام رستمی درگذشت ۲ خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت
حجت‌الاسلام رستمی درگذشت ۲ خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت

به گزارش حوره تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت ۲ خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون حادثه واژگونی اتوبوس […]

به گزارش حوره تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت ۲ خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران عزیز کشورمان که منجر به از دست دادن خانم‌ها کریمی و یاسینی از خبرنگاران خوب خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا شد و مجروح شدن سایر عزیزان خبرنگار را به همراه داشت، موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

اینجانب درگذشت جانسوز این عزیزان را به خدمت اهالی پرتلاش و کم‌توقع رسانه کشور، خانواده‌های محترم‌شان و سایر بازماندگان داغ‌دیده تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علوّ درجات را برای جان‌باختگان این حادثه و بهبودی و سلامت کامل را برای مجروحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/