حادثه متروپل تلنگری جدی به مدیریت شهری کشور بود
حادثه متروپل تلنگری جدی به مدیریت شهری کشور بود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز حادثه تلخ و تاسف بار متروپل آبادان را تلنگری جدی به مدیریت های شهری کشور دانست و بر صورت اعمال نظارت های دقیق و جدی در ساخت و سازهای شهری و رعایت کامل ضوابط و مقررات ملی ساختمان تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام رسول برگی پیش […]



رئیس شورای اسلامی شهر تبریز حادثه تلخ و تاسف بار متروپل آبادان را تلنگری جدی به مدیریت های شهری کشور دانست و بر صورت اعمال نظارت های دقیق و جدی در ساخت و سازهای شهری و رعایت کامل ضوابط و مقررات ملی ساختمان تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام رسول برگی پیش از ظهر امروز در ابتدای هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان که به دلیل ایرادات و مشکلات فنی و نیز عدم نظارت های مدیریتی رخ داد، تلنگر و زنگ خطری جدی برای همه ماست و این اتفاق و تبعات جبران ناپذیر و سنگین آن، ایجاب می کند، در صدور مجوزهای ساخت و اعمال نظارت های بالادستی بر ساخت و سازها در از سوی مدیران شهری و دیگر دستگاه های نظارتی صورت گیرد.

وی افزود: ارزش و اهمیت جان شهروندان، بسیار بالاست و نباید با برخی سهل‌انگاری‌ها و اهمال مدیریتی و نظارتی، ساخت و سازهای شهری را به سمت رهاشدگی و فقدان نظارت های فنی و قانونی سوق دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال با آرزوی صبر برای بازماندگان حادثه آبادان، خواستار اعمال سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تر در صدور مجوزهای ساخت و ساز شهری از سوی شهرداری‌ها شد.