جلوگیری از بیکاری ۴ هزار نفر در گیلان با رفع مشکل ۱۰۸ واحد تولیدی از سوی دستگاه قضایی
جلوگیری از بیکاری ۴ هزار نفر در گیلان با رفع مشکل ۱۰۸ واحد تولیدی از سوی دستگاه قضایی

احمد آقایی در گفتگو با میزان گفت: دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه فروش و مزایده اموال کارخانه‌ها را صادر نخواهد کرد ضمن آنکه صاحبان این واحد‌های تولیدی مکلف هستند برنامه‌های عملیاتی خود را برای از سرگیری روند تولید کارخانه ظرف مدت معین ارائه کنند. وی در ادامه با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در […]

احمد آقایی در گفتگو با میزان گفت: دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه فروش و مزایده اموال کارخانه‌ها را صادر نخواهد کرد ضمن آنکه صاحبان این واحد‌های تولیدی مکلف هستند برنامه‌های عملیاتی خود را برای از سرگیری روند تولید کارخانه ظرف مدت معین ارائه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در راستای رفع موانع تولید و بازگشایی واحد‌های تولیدی غیرفعال و نیمه فعال افزود: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه ۳۵ بازرسی میدانی توسط رئیس کل دادگستری استان گیلان و دادستان مرکز استان گیلان انجام شده و از تعطیلی ۱۰۸ واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۴۰۰۰ کارگر، جلوگیری شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان یکی از رویکرد‌های مهم دستگاه قضا را حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرد و افزود: صاحبان صنعت و واحد‌های تولیدی در صورت بروز مشکلات و موانع در کارشان می‌توانند از حمایت دستگاه قضایی برخوردار شوند.

انتهای پیام/