جشنواره منطقه ای مطبوعات شمال‌غرب به ایستگاه پایانی رسید
جشنواره منطقه ای مطبوعات شمال‌غرب به ایستگاه پایانی رسید
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به ششمین جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال‌غرب گفت: مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده این جشنواره روز دوشنبه ٢٢ اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش قلم پرس، حسن گلی اظهار داشت: فراخوان این جشنواره که اوایل آذرماه رونمایی شده بود با استقبال گسترده اصحاب رسانه استان‌های شمال‌غرب مواجه و علی‌رغم محدودیتی که در تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر  لحاظ شده بود، ٨٩۴ اثر  به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: این آثار توسط داوران برجسته ملی در تهران مورد داوری قرار گرفت و نفرات برتر در قالب های مختلف فراخوان در مراسم اختتامیه جشنواره که روز دوشنبه ٢٢ اسفند از ساعت ١۵ تا ١٨ با حضور مقامات استانی، و میهمانانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان‌های شمال‌غرب در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس شورای برگزاری جشنواره، در پایان از همه اصحاب رسانه آذربایجان شرقی، مسئولین و اعضای تشکل های رسانه‌ای و همه افرادی که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند، برای حضور در مراسم اختتامیه  جشنواره دعوت بعمل آورد.

ششمین جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال‌غرب کشور بعد از حدود دو دهه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسط خانه مطبوعات این استان و با مشارکت تشکل های رسانه ای برگزار شده است.

پایان پیام/