جایگاه بانوان در جامعه ارزشمند و تاثیرگذار است
جایگاه بانوان در جامعه ارزشمند و تاثیرگذار است

به گزارش قلم پرس، رسول جوانعلی‌آذر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در جشن بزرگ میلاد کوثر با اشاره به جایگاه حضرت زهرا (س) اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم که کمک کند تا از پیروان خوب این بانو باشیم. وی افزود: بزرگ‌ترین ویژگی ائمه (ع) و مولود امروز که قرار است ما از آن تبعیت […]

به گزارش قلم پرس، رسول جوانعلی‌آذر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در جشن بزرگ میلاد کوثر با اشاره به جایگاه حضرت زهرا (س) اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم که کمک کند تا از پیروان خوب این بانو باشیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین ویژگی ائمه (ع) و مولود امروز که قرار است ما از آن تبعیت کنیم، این است که آن‌ها انسان کامل بوده و نمونه‌ای ایده‌آل از انسانی هستند که خوب فکر، احساس و عمل می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: انسانی که خوب می‌اندیشد، خوب احساس می‌کند و خوب عمل می‌کند، در واقع قدردان نعمت‌های خداست و اگر ما از نعمت‌های خداوند به خوبی استفاده نموده و قدردانی کنیم، به این بزرگواران نزدیک می‌شویم.

جوانعلی‌آذر در پایان گفت: جایگاه بانوان در جامعه ما نیز غیر قابل چشم‌پوشی است چرا که در حوزه‌های مختلف شاهد افتخارآفرینی و تأثیر مثبت این قشر بزرگ در کشورمان هستیم.