جام پرچم اولین گام در توسعه ورزش تبریز است
جام پرچم اولین گام در توسعه ورزش تبریز است

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی جام پرچم، ضمن گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت بزرگ ایران ولایت و رهبری و روز دفاع از ارزش‌های اسلامی و سالروز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: ورزش موجب نشاط در جامعه و […]

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی جام پرچم، ضمن گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت بزرگ ایران ولایت و رهبری و روز دفاع از ارزش‌های اسلامی و سالروز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: ورزش موجب نشاط در جامعه و اندیشه والا در زندگی است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم شهری را سالم و ایمن بسازیم، باید آن شهر را برای حضور کودکان سالم‌سازی کنیم که ورزش نیز عرصه‌ای اجتماعی و امن برای حضور کودکان است.

شهردار تبریز تصریح کرد: شهرداری دارای وظایفی در ورزش پایه و نوجوانان و زیرساخت‌هایی در این حوزه است که باید تأمین کند.

وی اضافه کرد: جام پرچم که با محوریت سازمان بسیج شهرداری تبریز و همکاری سپاه عاشورا انجام می‌گیرد، برای تقویت ورزش  نوجوانان و جوانان نقش فوق‌العاده‌ای دارد.

رنجبر خاطرنشان کرد: براساس ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف به کمک به انجمن‌های ورزشی است، ولی آنچه که ما شاهد آن بودیم، فراتر از این مورد است.

وی یادآور شد: وظیفه شهرداری ایجاد زمینه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در کنار دیگر مأموریت‌های این نهاد شهری همچون احداث پروژه‌های عمرانی، ترافیک و حمل و نقل و تنظیف و فضای سبز است.