توطئه‌ تجزیه ایران با هوشیاری مردم شکست خورد
توطئه‌ تجزیه ایران با هوشیاری مردم شکست خورد

[ad_1] توطئه‌ تجزیه ایران با هوشیاری مردم شکست خورد عضو شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از شکست توطئه تجزیه طلبی در ایران خبر داد و گفت: تقابل و دوقطبی سازی جامعه به ایمان در مقابل عاطفه و اسلام در مقابل انسانیت مهم‌ترین توطئه و القائاتی بود که می‌خواستند در سناریوها و […]

[ad_1]

توطئه‌ تجزیه ایران با هوشیاری مردم شکست خورد


عضو شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از شکست توطئه تجزیه طلبی در ایران خبر داد و گفت: تقابل و دوقطبی سازی جامعه به ایمان در مقابل عاطفه و اسلام در مقابل انسانیت مهم‌ترین توطئه و القائاتی بود که می‌خواستند در سناریوها و کشته‌سازی‌های خود برای مردم بباورنند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،حجت‌الاسلام روح‌الله بجانی عضو شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان شامگاه امروز در جلسه جهاد تبیین که در حسینیه شهید سردار سلیمانی مدرسه علمیه حضرت امیر المؤمنین (ع )تبریز برگزار شد، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان اظهار کرد: همه دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی اجماع کرده و متحد شده‌اند تا بتوانند به خیال خام خویش با شکست جمهوری اسلامی ایران، لیبرال‌دموکراسی را به جهانیان تنها حاکمیت جهان القاء کنند.

وی افزود:  آن‌ها همه تلاش خود را بیان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بکار بسته‌اند ولی به‌خاطر عدم همراهی مردم تلاش‌هایشان بی‌ثمر شد.

بجانی با اشاره به تاکتیک‌ها و تئوری‌های جریان برانداز گفت: آمریکا, غرب،  عربستان و همه دستگاه‌های جاسوسی  با مأمور کردن تمام گروه‌های تروریستی منطقه آماده بودند تا ایران اسلامی را تکه‌تکه کنند ولی چون مردم ایران آن‌ها را همراهی نکردند به نتیجه نرسیدند و آن‌ها چاره‌ای جز رو آوردن به جنگ مسلحانه در برخی شهرها پیدا نکردند و ابلهانه با کشتار مردم و بیگناهان برای کشته سازی به نفع خود و تعطیل کردن اجباری مغازه‌های مردم دیکتاتوری خود و زورگویی‌هایشان را نشان دادند.

مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین (ع )تبریز گفت: تقابل و دوقطبی سازی جامعه به ایمان در مقابل عاطفه و اسلام در مقابل انسانیت مهم‌ترین توطئه و القائاتی بود که می‌خواستند در سناریوها و کشته‌سازی‌های خود برای مردم بباورنند. 

مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: همه مظلوم‌نمایی‌های دشمن و ظالم جلوه دادن نظام توسط دشمنان به سنگ خورد و نتوانستند تقابل ایمان و عاطفه را در جامعه جا بیندازند.

وی تصریح کرد: تاکتیک نظام و نیروهای امنیتی در برخورد با عناصر فریب‌خورده و عناصر دشمنان به‌نحو احسن بود با این‌که دلسوزان از مماشات ناراحت بودند ولی نوع تاکتیک نظام طوری شد که دشمن در القائات  تقابل اسلام و انسانیت شکست خوردن و فریب‌خوردگان هم حساب خود را از تروریست‌های سازماندهی‌شده سازمان منافقین خلق و حزب کومله و سایر گروه‌های تروریستی جدا کرده‌اند.

بجانی خاطرنشان کرد: به‌زودی سران همین گروه‌های تروریستی با سرخوردگی علیه همدیگر درگیر شده و اتهام شکستشان را به گردن هم خواهند انداخت، به زودی کشورهایی که این تروریست‌ها را برای نابودی خیالی خود علیه ایران مأمور کرده‌اند، خودشان گرفتار خواهند شد.

پایان پیام/


[ad_2]