توضیحات دادگستری استان مازندران در رابطه با علت صدور قرار تامین کیفری برای دو قاچاقچی چوب؛ دستور‌های قضایی متناسب با گزارش مرجع انتظامی بود
توضیحات دادگستری استان مازندران در رابطه با علت صدور قرار تامین کیفری برای دو قاچاقچی چوب؛ دستور‌های قضایی متناسب با گزارش مرجع انتظامی بود

خبرگزاری میزان – روزگذشته خبری مبنی بر درگیری قاچاقچیان سابقه دار با دوجنگلبان مازندرانی وسپس آزادی این افراد منتشرشد که روابط عمومی دادگستری مازندران بعد از پیگیری‌های صورت گرفته توضیحاتی به شرح ذیل ارائه می‌کند. در تاریخ ۱۱/۳/۱۴۰۰ گزارشی مبنی بر درگیری، توسط مرجع انتظامی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان واصل و به […]

خبرگزاری میزان – روزگذشته خبری مبنی بر درگیری قاچاقچیان سابقه دار با دوجنگلبان مازندرانی وسپس آزادی این افراد منتشرشد که روابط عمومی دادگستری مازندران بعد از پیگیری‌های صورت گرفته توضیحاتی به شرح ذیل ارائه می‌کند.

در تاریخ ۱۱/۳/۱۴۰۰ گزارشی مبنی بر درگیری، توسط مرجع انتظامی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان واصل و به دستور دادستان به یکی از شعبات بازپرسی ارجاع گردید. بازپرس پرونده به استناد اسناد و محتویات پرونده که صرفا یک برگ گزارش مرجع انتظامی در خصوص درگیری قرق بان منابع طبیعی با اشخاص عادی بوده؛ دستورات لازم قضایی را جهت انجام تحقیقات صادر و در خصوص متهم پرونده به صدور قرار تأمین کیفری مناسب اکتفا می‌نماید.

از آنجائیکه در پرونده فوق، مرجع انتظامی هیچ اشاره‌ای به قاچاق چوب و علت درگیری قرق بانان با متهمین ننموده و در زمان صدور دستورات قضایی هیچ گزارشی از سوی یگان حفاظت منابع‌طبیعی مبنی بر قاچاق چوب به شعبه بازپرسی واصل نگردیده بوده دستورات قضایی متناسب با گزارش مرجع انتظامی صادر گردید.

در تاریخ ۱۲/۳/۱۴۰۰ گزارشی از سوی نماینده حقوقی منابع طبیعی مبنی بر قاچاق چوب توسط متهمین ارائه و مقام قضایی دستورات قانونی را صادر نموده است.

لازم به ذکر است با توجه به سیاست دستگاه قضا در برخورد قاطع با هرنوع قاچاق و آسیب به ذخایر و منابع طبیعی و همچنین ارج نهادن به بانیان امنیت و حافظان منابع طبیعی؛ شایسته است مردم شریف اخبار را از رسانه‌های معتبر دنبال و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/