توصیه‌های رئیس کل دادگستری هرمزگان به منظور پیشگیری از تخلفات و ایجاد فضای شور و نشاط در آستانه انتخابات
توصیه‌های رئیس کل دادگستری هرمزگان به منظور پیشگیری از تخلفات و ایجاد فضای شور و نشاط در آستانه انتخابات

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان برگزاری جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان از اهتمام ویژه دستگاه قضایی به منظور جلوگیری از تخلفات و تخریب چهره افراد در فضای مجازی خبر داد. علی صالحی خاطرنشان کرد: رصد دقیق تحرکات غیرقانونی در فضای مجازی از سوی متولیان امر به منظور حفظ سلامت […]

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان برگزاری جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان از اهتمام ویژه دستگاه قضایی به منظور جلوگیری از تخلفات و تخریب چهره افراد در فضای مجازی خبر داد.

علی صالحی خاطرنشان کرد: رصد دقیق تحرکات غیرقانونی در فضای مجازی از سوی متولیان امر به منظور حفظ سلامت انتخابات و جلوگیری از تخلفات و تخریب چهره افراد ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه تأکید کرد: نقش رسانه‌ها و صدا و سیما در رونق بخشی به فضای انتخابات و پیشگیری از جرایم و تخلفات، محوری و اثرگذار است و در این راستا؛ اقدام در جهت آگاهی بخشی و تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی برای ایجاد فضای امید و شور و نشاط در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان متذکر شد: استفاده از امکانات دولتی، مؤسسات وابسته به دولت و نهاد‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

علی صالحی در ادامه بر لزوم هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف به منظور برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و همراه با مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: انتخابات عرصه‌ای بی بدیل برای به نمایش گذاشتن اخلاق اسلامی است و ضروری است که افراد و جریان‌های سیاسی ضمن تبعیت از قانون از توسل به هرگونه اقدام مغایر با این امر خودداری کنند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان با اشاره به لزوم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در جریان تبلیغات و روند اخذ آرا، افزود: با استفاده از نظرات کارشناسی، آسیب‌های سنوات گذشته از سوی کمیته‌های تخصصی مورد شناسایی قرار گرفته و راهکار‌های مناسبی برای حفظ سلامت مردم در شرایط خاص کرونایی اندیشیده شده است.

انتهای پیام/