توصیه‌های انتخاباتی رئیس دادگستری راور کرمان به اصحاب رسانه
توصیه‌های انتخاباتی رئیس دادگستری راور کرمان به اصحاب رسانه

خبرگزاری میزان – محمدرضا سنجری، رئیس دادگستری راور کرمان در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان راور افزود: دستگاه‌های مسئول در زمینه پیشگیری از جرائم انتخاباتی باید ضمن رصد فضای مجازی، در خصوص جلوگیری از بروز جرائم انتخاباتی اقدامات لازم را انجام دهند. وی افزود: رسانه‌ها و مسئولین باید طوری عمل […]

خبرگزاری میزان – محمدرضا سنجری، رئیس دادگستری راور کرمان در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان راور افزود: دستگاه‌های مسئول در زمینه پیشگیری از جرائم انتخاباتی باید ضمن رصد فضای مجازی، در خصوص جلوگیری از بروز جرائم انتخاباتی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: رسانه‌ها و مسئولین باید طوری عمل کنند که مردم حضور پرشور و خوبی در عرصه انتخابات داشته باشند و نامزد‌های انتخابات نیز باید طوری عمل کنند که از جرائم انتخاباتی پیشگیری شود.

رئیس دادگستری راور با تاکید بر این مطلب که اعضای شورای پیشگیری و مسئولین ادارات و نهاد‌ها باید بی‌طرف باشند، عنوان کرد: همه امانتدار مردم هستیم و این از موارد حق الناس است که باید در درباره آن پاسخگو باشیم.

سنجری تصریح کرد: دستگاه‌های ذیربط از جمله فرمانداری و سایر ادارات مسئول باید به طور منظم و به موقع گزارشات تخلفات و جرائم انتخاباتی را به محاکم قضایی اعلام کنند تا رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه هدف شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مچ‌گیری نیست، یادآور شد: هدف این شورا، پیشگیری و اصلاح است لذا مسئولین برگزار کننده انتخابات باید ساز و کاری ایجاد کنند تا مردم حضور خوب و پررنگی در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/