توصیه‌های انتخاباتی دادستان عمومی و انقلاب میبد به اصحاب رسانه
توصیه‌های انتخاباتی دادستان عمومی و انقلاب میبد به اصحاب رسانه

خبرگزاری میزان – علی باقرپور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در جمع رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بیان داشت: در تحقق برگزاریِ انتخاباتی پرشور، هوشمندانه و همچنین افزایش مشارکت مردم نقش فعالان فضای مجازی با اهمیت است. وی تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی به علت بالا […]

خبرگزاری میزان – علی باقرپور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در جمع رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بیان داشت: در تحقق برگزاریِ انتخاباتی پرشور، هوشمندانه و همچنین افزایش مشارکت مردم نقش فعالان فضای مجازی با اهمیت است.

وی تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی به علت بالا بودن شمار مخاطبان در زمینه مشارکت حداکثری مردم، اطلاع رسانی و ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخاباتی استفاده کرد.

این مقام قضایی یکی از مهمترین ابزار تبلیغات انتخاباتی را فضای مجازی دانست و یادآور شد: رصد مداوم و مدیریت همه جانبه در فضای مجازی در راستای تبلیغات سالم، بدون حاشیه، به دور از تخریب و ایجاد تنش در بین نامزد‌ها از مهمترین وظایف فعالیت فضای مجازی در این زمینه است.

وی ابراز امیدواری کرد: با فراهم کردن بستر‌های لازم برای انتخاب قانونی می‌توان شاهد انتخاباتی قانونمند و سالم همراه با انتخاب افراد توانمند به خصوص در مسند ریاست جمهوری بود.

در پایان جلسه تمام نقطه نظرات فعالین فضای مجازی، نظریات و خواسته‌های آن‌ها مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام/