توصیف آل‌هاشم از شهید مهدی باکری
توصیف آل‌هاشم از شهید مهدی باکری
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: شهید مهدی باکری از حافظان و حامیان واقعی دین است و پس از گذشت سال‌ها، سالگرد شهادت وی باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهیدان مهدی و حمید باکری در مصلای اعظم تبریز با اشاره به آموزه‌های قرآنی در مورد ویژگی انسان‌های شایسته و برگزیده اظهار داشت: طبق آیه‌های صریح  قرآنی اگر هر کدام از شما دست از یاری خدا بردارید به او آسیبی نمی‌رسد، بلکه افرادی را بر می‌گزیند که حافظان دین باشند.

وی ادامه داد: بر این اساس پنج ویژگی برای حافظان و حامیان واقعی دین وجود دارد، خدا را دوست دارند و خدا نیز آنان را دوست دارد، در قبال مومنین متواضع هستند و نسبت به کفار بسیار سرسخت هستند و در راه خدا مجاهدت می‌کنند و این افراد از ملامت‌هایی که در این مسیر و طریق خواهند شنید، هیچ باک و هراس ندارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: شهید مهدی باکری مصداق همه این مشخصه‌هاست و پس از گذشت سال‌ها  سالگرد شهادت وی باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می شود، چرا که طبق آیات قرآنی دست یافتن به این ویژگی ها علاوه بر سعی و شایستگی انسانی، خواست و عنایت الهی به چنین افرادی را می طلبد و امیدواریم ما نیز با تبعیت از فرامین رهبری راه این شهدای بزرگوار را به درستی ادامه دهیم.

انتهای پیام/