توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می شود
توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می شود
رضایت مردم، معیار و شاخصه اصلی شرکت ملی گاز ایران است؛ از همین رو، ما خدمات‌مان را روز به روز با کیفیت‌تر و مطلوب‌تر ارائه می‌دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست هیأت‌مدیره شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: امروز وضعیت گازرسانی در کشور از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مدد تدبیری که طی سال‌های گذشته به خصوص در بند «ق»، اجرایی شد، فرصتی به دست آمد تا توسعه گازرسانی با شتاب بیشتری صورت گیرد؛ به‌ویژه آن که این مهم بدون وابستگی به بودجه دولت انجام شد.

وی ادامه داد: از بابت این که چنین شرایطی ایجاد شده، باید خدا را شاکر باشیم؛ این که می‌توانیم توسعه خوبی را در قالب خدمتی که بر دوش ما نهاده شده، انجام دهیم که نتیجه آن، رفاه و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی برای کشور و مردم است و مردم هم قدر این خدمت را بیشتر می‌دانند.

تربتی تصریح کرد: شاید در هیچ کجای دنیا موضوع عدالت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم به این گستردگی نباشد  و کمتر کشوری در دنیا باشد که بتواند توسعه گازرسانی را مانند کشور عزیزمان ایران، در این سطح از روستاها انجام دهد و بتواند ۹۵ درصد جمعیت آن را به شبکه گاز متصل کند.

معاون وزیر نفت در امور گاز خطاب به مدیران و روسای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: خدمتی که شما و همکارانتان در گازهای استانی انجام می‌دهید، خدمتی کاملاً مردمی است و شما در صف مقدم این خدمت‌رسانی هستید؛ چراکه همکاران شما در سکوها و پالایشگاه ها زحمات بسیاری برای استخراج، پالایش و انتقال این گاز می‌کشند که شاید از دید مردم به دور باشد.

وی تصریح کرد: شما مسئولیت بیشتری را بر عهده دارید و آن، این که تمام رفتار و زحمات زنجیره گاز کشور بر دوش شما قرار دارد، اگر مردم از شما رفتار شایسته‌ایی ببیند، یعنی اینکه از همه همکاران رضایت کامل دارند و اگر در ارائه خدمات دچار مشکل شویم، زحمات همه همکارانی که شبانه روز تلاش می کنند که گاز را به خانه های مردم برسانند بی نتیجه خواهد بود، بنابراین باید تلاش کنیم که خدمات رسانی را با کیفیت تر و مطلوب تر به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بار مسئولیت یک چنین توسعه یافتگی در کشور بر دوش نیروی انسانی آن سازمان قرار دارد، عنوان کرد: باید برای انجام هرچه بالاتر بردن کیفیت کار و ارائه خدمات، در نیروی انسانی ایجاد انگیزه کرد؛ چراکه رضایت مردم معیار و شاخصه اصلی ماست، بنابراین باید در وهله نخست، نیروی انسانی ما از سازمان خود راضی باشند که بتوانند این رضایت را برای مردم که تمام خدمات را برای آن ها انجام می‌دهیم، حفظ کنند.

تربتی در ادامه با بیان اینکه توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می شود و فقط استان سیستان و بلوچستان مانده که با همت و تلاش  بیشتری گازرسانی به آن در حال انجام است، اظهار کرد: نگاه شرکت گاز به عنوان شرکت آینده نگر به شکلی می تواند باشد که در آینده بتوان این وجهه خوب و این سرآمدی را حفظ کرد که به نوعی، در نگاه جدید، همان کیفیت ارائه خدمات محسوب می‌شود.

به گفته تربتی، ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم شبکه تاب آور و پایداری داشته باشیم و هم بتوانیم از روش‌های نوین استفاده کنیم تا مشتریان رضایت کامل داشته باشند.

لازم به ذکر است، در ابتدای این جلسه سیدرضا رهنمای توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.