توسعه خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار اولویت خدمات شهری در سال جدید
توسعه خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار اولویت خدمات شهری در سال جدید
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز توسعه خدمت رسانی در سطح شهر و رسیدگی به مناطق کم برخوردار را اولویت خدمات شهری در سال جدید برشمرد.

به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی در جلسه با مدیران ستاد معاونت خدمات شهری در خصوص برنامه های این معاونت در سال جدید تصریح کرد: در راستای سیاست های اعلامی شهردار کلانشهر تبریز، توسعه خدمت رسانی به شهروندان تبریز از اهداف و برنامه های اساسی معاونت خدمات شهری در سال جدید خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت نیروهای خدمات شهری در تمامی ایام سال افزود: نیروهای خدمات شهری همچون سال های گذشته از اولین روز سال جدید و ایام تعطیلات نوروزی مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه طرح نگهداشت شهری بعد از ماه مبارک رمضان ادامه آغاز خواهد شد، گفت: رسیدگی به وضعیت تنظیف و پاکسازی شهر، نظارت بر پاکیزگی و آمادگی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی سطح شهر، توجه ویژه به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و سد معبر و چند آیتم مهم دیگر در قالب این طرح در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار می گیرد.

صدیقی همچنین با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار گفت: آیتم های مورد اجرا در طرح استقبال از بهار در سایه تلاش کارگران تلاشگر خدمات شهری به خوبی به اجرا گذاشته شد و من از تلاش کارگران زحمتکش خدمات شهری برای خدمت رسانی به شهروندان در ایام عید تقدیر می کنم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز تصریح کرد: ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی از موضوعات مهمی است که شهروندان مطالبه می کنند و در این راستا لکه گیری آسفالت معابر با هماهنگی معاونت خدمات شهری و معاونت عمرانی با مساعد شدن شرایط آب هوایی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/