توزیع بیش از ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز
توزیع بیش از ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز
شهردار منطقه ۷ تبریز از توزیع بیش از ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز خبر داد.

  به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: با هدف ساماندهی محلات و با محوریت توزیع عادلانه خدمات شهری، بیش از ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز طی یک هفته گذشته توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: عملیات آسفالت ریزی به صورت کلی و لکه گیری توسط معاونت های عمران و خدمات شهری انجام شده است که برای آسفالت ریزی های اساسی و کلی نسبت به زیرسازی و تسطیح و رگلاژ آنها نیز اقدام شده است.

آدی بیگ با اشاره به مسیرهای آسفالت ریزی شده طی مدت مذکور اظهار کرد: خیابان جلالیه، کوی شامی زاده، محله خلجان کوی شهریار، اشرفی لاله کوی باهنر، محوطه شهرداری منطقه وکوی مردانی آذر اندیشه طی هفته گذشته به صورت کلی و یا لکه گیری آسفالت ریزی شده اند.

شهردار منطقه ۷ همچنین یادآور شد: این عملیات توسط معاونت های فنی و عمرانی  به صورت آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری صورت می گیرد و در ادامه تمامی محلات و مسیرهای منتهی نیز آسفالت ریزی خواهند شد.

آسفالت ریزی معابر یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای بهبود وضعیت معابر است و در این راستا با هدف رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، آسفالت‌ریزی‌های گسترده جهت بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایت‌مندی عمومی در حال انجام است.

انتهای پیام/