توجه ویژه شهرداری منطقه ۳ تبریز به نشاط و تندرستی دانش آموزان
توجه ویژه شهرداری منطقه ۳ تبریز به نشاط و تندرستی دانش آموزان

توجه ویژه شهرداری منطقه ۳ تبریز به نشاط و تندرستی دانش آموزان شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با توجه به تاکید شهردار تبریز به اجرای برنامه های مختلف ورزشی و تفریحی برای شهروندان نسبت به نشاط و سلامتی پایدار دانش آموزان، به عنوان آینده سازان ایران اسلامی توجه ویژه ای دارد. به گزارش قلم پرس، […]



توجه ویژه شهرداری منطقه ۳ تبریز به نشاط و تندرستی دانش آموزان

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با توجه به تاکید شهردار تبریز به اجرای برنامه های مختلف ورزشی و تفریحی برای شهروندان نسبت به نشاط و سلامتی پایدار دانش آموزان، به عنوان آینده سازان ایران اسلامی توجه ویژه ای دارد.

به گزارش قلم پرس، ، علی قاسمی با اعلام این مطلب گفت: بر اساس تاکید شهردار تبریز به اجرای پنجاه و دو هفته ورزشی، تربیت بدنی این منطقه از ابتدای سال تاکنون به صورت منظم اقدام به برگزاری بیش از ۴۰ مسابقه ورزشی همگانی، همایش خانوادگی برای شهروندان ، دانش آموزان و کارکنان منطقه ۳ کرده است.

وی ادامه داد: مدارس بهترین محل استعدادیابی محسوب می‌شوند و باید از ظرفیت آن‌ها برای کشف و آموزش استعدادهای برتر ورزشی بهره برد.

قاسمی با اعلام اینکه در این راستا و در قالب ۵۲ هفته ورزشی از سوی تربیت بدنی منطقه  و با همکاری شهرداری ناحیه ۳مسابقات مختلف ورزشی در مدسه میثاق واقع درخیابان شاهد منظریه برگزار شد ، افزود: مسابقات طناب کشی ، بستکبال ، طناب زنی ، آمادگی جسمانی وتنیس روی میز از جمله رشته های ورزشی بود که در بین دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

او گفت: شهرداری منطقه ۳ تبریز در مناطق کم‌برخوردار حوزه اقدام به تجهیز مدارس به وسایل ورزشی کرده است که اقدام مثبتی در این زمینه است.

شهردار همچنین از ادامه این روند در دیگر مدارس سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ تبریز خبر داد.