توجه به استعدادهای جوانان، دغدغه‌ کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراهای شهر
توجه به استعدادهای جوانان، دغدغه‌ کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراهای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، توجه به استعدادهای جوانان را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای کشور مورد تاکید قرار داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین رسول برگی ظهر امروز در دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و پنجمین اجلاس […]



رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، توجه به استعدادهای جوانان را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای کشور مورد تاکید قرار داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین رسول برگی ظهر امروز در دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی با اشاره برنامه‌ریزی صورت گرفته با رویکرد توجه به دغدغه‌های جوانان در این راستا اظهار داشت: توجه به این موضوعات به عنوان یک اصل باید مورد توجه قرار گیرد و برای رسیدن به نقطه هدف تلاش‌های مدون صورت پذیرد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: هر اقدامی در راستای توجه به دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی جوانان با توجه به ویژگی‌ها و نیازهای شهرها و مناطق مختلف کشور، موجب همراهی هرچه بیشتر آنان خواهد شد و دشمن را پیشبرد اهداف خود مایوس خواهد کرد. 

برگی، با قدردانی از حضور مهمانان گرامی از مراکز استان‌ها همچنین شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی با اشاره به تجربه تبریز در این راستا متذکر شد: شهرداری تبریز تمرکز و بودجه مبسوط و قابل توجهی را در این خصوص به سرانجام رسانده و برنامه‌ریزی تقویمی و هفته به هفته در قالب سندی مدون، تلاش دارد پاسخگوی بخشی از این دغدغه‌ها باشد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین گفت: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شوراهای اسلامی شهرها، این دغدغه را در برخورد با مردم و شهروندان لمس کرده‌ام و به این باور رسیده‌ام که باید در این زمینه کار مشخص و مدون صورت گرفته شود.

گفتنی است، دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی، با حضور صاحب‌نظران و اساتید این حوزه به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری کلان‌شهر تبریز در حال برگزاری است.

پایان پیام/۶۰۰۱۲/س