تهیه طرح هادی روستایی در ۱۹۰۰ روستای آذربایجان‌شرقی
تهیه طرح هادی روستایی در ۱۹۰۰ روستای آذربایجان‌شرقی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان سال ۹۵، تهیه و مطالعه طرح هادی در یک هزار و ۹۵۰ روستای اذربایجان شرقی به اتمام رسیده و در ۷۰۳ روستا نیز طرح هادی اجرا شده است به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، حافظ باباپور  در تبریز اظهار داشت: بنیاد مسکن  اولین […]

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان سال ۹۵، تهیه و مطالعه طرح هادی در یک هزار و ۹۵۰ روستای اذربایجان شرقی به اتمام رسیده و در ۷۰۳ روستا نیز طرح هادی اجرا شده است

به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، حافظ باباپور  در تبریز اظهار داشت: بنیاد مسکن  اولین نهاد سازندگی در کشور است  و در سنوات ۵ ساله توسعه وظایفی بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاده شده است.

وی افزود: در بخش عمران روستایی و صدور سند می‌توان گفت: ۱۹۸هزار و ۸۵۸ جلد سند روستایی تا پایان سال ۹۵ صادر شده است.

باباپوربا اشاره به بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله ارسباران اظهارداشت:۲۰هزار واحد مسکونی روستایی و ۴هزار و ۴۹۸ واحد مسکونی شهری آسیب دیده از زلزله ارسباران بازسازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تا پایان سال ۹۵ از مجموع ۲۸۳ هزار واحد مسکونی استان ۱۴۵ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده اند و به عبارتی می‌توان گفت  ۵۱درصد واحد های مسکونی مقاوم سازی شده اند.

وی در ادامه در خصوص واحد های مسکونی که توسط خیرین احداث می‌گردد افزود: تا پایان سال ۹۵ ، یک هزار و ۵ واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز احداث شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: همزمان با تاسس بنیاد مسکن در سال ۹۶ تعداد ۹هزار جلد سند روستایی و شهری ، اجرای طرح هادی روستایی در ۵۵ روستا، احداث ۱ واحد مجتمع فرهنگی و هنری، اجرای مجتمع تجاری –مسکونی و مقاوم سازی بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سطح روستاهای استان آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر ۲۳۶۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

وی همچنین در خصوص احداث مجتمع های فرهنگی و هنری در سطح استان گفت:   ۱۰ باب کتابخانه روستایی و ۵ مجتمع فرهنگی و هنری  تا پایان سال ۹۵ در سطح استان احداث شده است.