تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور انتخابات فراهم شده است
تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور انتخابات فراهم شده است

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی گفت: از مجموع یک هزار و ۵۱۹ شعبه روستایی، ۸۴۳ شعبه ثابت روستایی و ۶۷۶ شعبه رای سیار برای اخذ آرای اهالی روستاهای سخت گذر استان پیش‌بینی شده است به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، ساکنان استان آذربایجان‌شرقی با حضور در پای ۵ هزار و […]

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی گفت: از مجموع یک هزار و ۵۱۹ شعبه روستایی، ۸۴۳ شعبه ثابت روستایی و ۶۷۶ شعبه رای سیار برای اخذ آرای اهالی روستاهای سخت گذر استان پیش‌بینی شده است

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، ساکنان استان آذربایجان‌شرقی با حضور در پای ۵ هزار و ۷۷۸ صندوق رای ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سطح استان، در مهم‌ترین عرصه‌های تصمیم‌گیری کشور مشارکت می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی گفت: ۲ هزار و ۸۸۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سطح استان پیش‌بینی شده است.

به گفته رضا استادرحیمی با اشاره به پیش‌بینی مسائل مختلف تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور انتخابات هفتم اسفند در شهرها و روستاهای استان آذربایجان‌شرقی فراهم شده است.

وی افزود: از مجموع ۲ هزار و ۸۸۹ شعبه اخذ رای در این دوره از انتخابات در استان، ۲ هزار و ۱۷۷ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و ۷۱۲ صندوق سیار پیش‌بینی شده است.

به گفته استاد رحیمی، در شهرهای استان یک هزار و ۳۷۰ شعبه و در روستاها یک هزار و ۵۱۹ شعبه آماده دریافت آرای مردم در روز هفتم اسفند هستند.

وی تصریح کرد از مجموع یک هزار و ۳۷۰ شعبه شهری، یک هزار و ۳۴۴ شعبه ثابت و ۳۶ شعبه سیار خواهند بود تا تمام مردم ساکن در شهرهای استان امکان حضور در انتخابات و رای دادن را داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه شرایط شرکت همه جمعیت واجد شرایط استان در تمام نقاط و سکونتگاه‌های روستایی و شهری استان در انتخابات هفتم اسفند فراهم است، افزود: از مجموع یک هزار و ۵۱۹ شعبه روستایی، ۸۴۳ شعبه ثابت روستایی و ۶۷۶ شعبه رای سیار برای اخذ آرای اهالی روستاهای سخت‌گذر استان پیش‌بینی شده است تا شاهد مشارکت تمام اقشار در این اتفاق مهم سیاسی و ملی باشیم.

استاد رحیمی افزود: مطابق زمانبندی اجرایی انتخابات، همه امکانات برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند در استان مهیا شده و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

استان آذربایجان شرقی با ۱۹ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و پنج کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری از جمله استا‌ن‌های مهم و اثرگذار در این عرصه محسوب می‌شود.

هفتم اسفند ماه جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان آذربایجان‌شرقی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.