تمهیدات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز
تمهیدات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز

خبرگزاری میزان – جعفر داراب خانی، دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز در سومین جلسه استانی این ستاد گفت: با تمام توان برای صیانت و حمایت از شفافیت و سلامت انتخابات و امانت داری از آراء تلاش می‌کنیم. دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان […]

خبرگزاری میزان – جعفر داراب خانی، دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز در سومین جلسه استانی این ستاد گفت: با تمام توان برای صیانت و حمایت از شفافیت و سلامت انتخابات و امانت داری از آراء تلاش می‌کنیم.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد برگزار شد، گفت: رسیدگی قاطع و خارج از نوبت به جرایم و تخلفات انتخاباتی، پیش بینی به موقع و پیشگیری به هنگام و نظارت بر حُسن اجرای قوانین و مقررات، از مهمترین اقدامات این ستاد است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان در حوزه‌های انتخابیه سطح استان البرز اتخاذ شده و بسیاری از فرآیند‌ها به صورت مکانیزه انجام خواهد شد و شهروندان می‌توانند با آسودگی خاطر در این رویداد مهم سیاسی شرکت کنند.

داراب خانی با تشریح راهبرد‌های ۳۰ گانه ستاد‌های پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی، گفت: ایجاد فضای سالم، رقابتی و امن و فصل الخطاب قرار دادن قانون در کلیه امور و مراحل انتخابات؛ از جمله مفاد این راهبردهاست که به تمام دستگاه‌های استان البرز نیز ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید:

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز خاطرنشان کرد: برای صیانت از اقدامات تبلیغی مجاز کاندیدا، برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و رویکرد ما در مواجهه با تخلفات انتخاباتی، توجیه، ارشاد، اقناع، هشدار و سپس برخورد قضایی خواهد بود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات، تکلیف الهی است، اظهار کرد: از کلیه دستگاه‌های مربوطه انتظار داریم با تجمیع ظرفیت‌ها و امکانات خود، زیرساخت‌های افزایش مشارکت حداکثری شهروندان و ارتقاء امنیت و سلامت انتخابات را فراهم کنند تا شاهد خلق حماسه سیاسی در انتخابات روز ۲۸ خرداد امسال باشیم.

انتهای پیام/