تلاش دشمنان اسلام و انقلاب  برای ناامن کردن ایران / نظارت به ساخت و سازها بسیار پایین است
تلاش دشمنان اسلام و انقلاب  برای ناامن کردن ایران / نظارت به ساخت و سازها بسیار پایین است

[ad_1] امام جمعه مراغه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همچنان برای ناامن کردن ایران در تلاش هستند. به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با اشاره به حوادث اخیر کشور افغانستان و شهادت شیعیان این کشور اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با ناامن کردن کشورهای منطقه، جمهوری […]

[ad_1]


امام جمعه مراغه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همچنان برای ناامن کردن ایران در تلاش هستند.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با اشاره به حوادث اخیر کشور افغانستان و شهادت شیعیان این کشور اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با ناامن کردن کشورهای منطقه، جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته‌اند.

وی افزود: در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و مسلح ناکام مانده‌اند.

پورمحمدی اضافه کرد: امنیت امروز کشور مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی است و باید قدر این امنیت را بدانیم و امنیت‌آفرینان را دعا کنیم.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به روز رحلت شیخ بهایی و روز معمار از شهرداری و نظام مهندسی خواست به ساخت و سازها بیشتر نظارت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت به ساخت و سازها بسیار پایین است و به همین خاطر کیفت ساخت و سازها پایین آمده است. 

حجت‌الاسلام پورمحمدی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران افزود: خدمات این نهاد انقلاب در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبر انقلاب بی‌شمار است.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای عزت و استقلال ایران اسلامی شبانه‌روزی تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/س


[ad_2]