تقی‌پور: روحیه بازگشت به بازی را داریم/ در مورد تاثیر جدایی فرهاد اجازه بدهید پاسخی ندهم
تقی‌پور: روحیه بازگشت به بازی را داریم/ در مورد تاثیر جدایی فرهاد اجازه بدهید پاسخی ندهم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: در غیاب چند بازیکن اصلی‌مان، پیروزی شیرینی را کسب کردیم. اسماعیل تقی‌پور در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: همانطور که خودتان دیدید بازی سختی برابر تیم قم داشتیم، حالا به اسمش کار ندارم که با کی بازی داشتیم اما ما فاصله‌ای که با تیم کراپ داشتیم بسیار کم بود […]



سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: در غیاب چند بازیکن اصلی‌مان، پیروزی شیرینی را کسب کردیم.

اسماعیل تقی‌پور در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: همانطور که خودتان دیدید بازی سختی برابر تیم قم داشتیم، حالا به اسمش کار ندارم که با کی بازی داشتیم اما ما فاصله‌ای که با تیم کراپ داشتیم بسیار کم بود و همچنین در غیاب ‌سنگ سفیدی و صمیمی و مصدومیت جاوید در حین بازی، دیدار سختی برایمان بود.

وی گفت: در نیمه اول هم خودتان دیدید آقای جاوید کشاله‌اش کش آمد و بازیکنان جوان‌مان نیمه اول خوب نبودند، اما در نیمه دوم توانستند به اهداف مد نظر مربیان رسیده و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم..

تقی‌پور افزود: ما در بازی کراپ در زمین حریف با  نتیجه باخت ۳ بر ۲ رختکن رفتیم، ولی در نیمه دوم را توانستیم دو گل زده و نتیجه را عوض کنیم. این قابلیت بازیکنان تیم مس سونگون است که می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد جدایی فرهاد فخیم گفت: فرهاد بازیکن بزرگی است، کاپیتان تیم بود و نباید منکر زحماتش شد و حالا کمی اختلاف سلیقه است که تصمیم گرفته شد فرهاد در تیم نباشد.

وی در مورد تاثیر نبودن فرهاد در تیم مس سونگون گفت: اجازه بدهید پاسخی ندهم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷