تقدیر از عوامل دستگیری سارقان کابل‌های بیمارستان امام علی (ع) کرج
تقدیر از عوامل دستگیری سارقان کابل‌های بیمارستان امام علی (ع) کرج

خبرگزاری میزان – به دنبال سرقت کابل‌های بیمارستان امام علی (ع) کرج که روند خدمت رسانی به بیماران بویژه بیماران کرونایی را مختل نمود، اقدامات فنی و تخصصی پلیس آگاهی به‌طور ویژه آغاز شد و ظرف کمتر از ۲۰ ساعت، سه تن از اعضای باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند. در ادامه، با تلاش‌های شبانه […]

خبرگزاری میزان – به دنبال سرقت کابل‌های بیمارستان امام علی (ع) کرج که روند خدمت رسانی به بیماران بویژه بیماران کرونایی را مختل نمود، اقدامات فنی و تخصصی پلیس آگاهی به‌طور ویژه آغاز شد و ظرف کمتر از ۲۰ ساعت، سه تن از اعضای باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

در ادامه، با تلاش‌های شبانه روزی پلیس آگاهی استان البرز دو سارق اصلی نیز ظرف ۷۲ ساعت در بند قانون گرفتار شدند و اموال مسروقه‌ای به ارزش بیش از یک میلیارد تومان از آن‌ها کشف و ضبط شد.

فرج الله افشار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز در بازدید از اموال مکشوفه از این باند سرقت گفت: نیرو‌های خدوم پلیس آگاهی با مجاهدت‌های شبانه روزی خود عرصه را بر کسانی که قصد برهم زدن آرامش جامعه را دارند، تنگ کرده و بحمدلله وضعیت امنیت استان در سطح مطلوبی قرار دارد.

در ادامه، سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با هدایای نقدی مأمورانی را که در دستگیری سارقان نقش داشتند مورد تشویق قرار داد و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان نیز از سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.

انتهای پیام/