تفاهم نامه همکاری دادگستری و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امضاء شد
تفاهم نامه همکاری دادگستری و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امضاء شد

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در نشست هم اندیشی ستاد بازسازی عتبات عالیات و دادگستری استان کردستان اظهار داشت: توسل به اهل بیت عصمت و طهارت موجبات برکت در زندگی و شغل مدیران و کارکنان دستگاه قضایی است. رئیس کل دادگستری استان کردستان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در نشست هم اندیشی ستاد بازسازی عتبات عالیات و دادگستری استان کردستان اظهار داشت: توسل به اهل بیت عصمت و طهارت موجبات برکت در زندگی و شغل مدیران و کارکنان دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و جمعی از خیرین، نشست هم اندیشی و امضای تفاهم نامه میان ستاد بازسازی عتبات عالیات و دادگستری استان کردستان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام حسینی با اشاره به شرکت مدیران و کارکنان دستگاه قضایی استان در این امر خداپسندانه بیان داشت: تعظیم شعائر اسلام و دین مبین اسلام فارغ از اجر معنوی و اخروی که به همراه دارد، موجبات مورد عنایت قرار گرفتن پرسنل دادگستری توسط حضرات معصومین و اهل بیت علیهم الاسلام را دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت و حجم بسیار بالای کار در دادگستری توسل به اهل بیت عصمت و طهارت سبب می‌شود تا قضات بتوانند در پرونده‌های مهم و حساس در صدور رای به بن بست نخورند و این توسل راهگشای کار همکاران قضایی و اداری خواهد بود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سادات رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان نیز ابتکار تاسیس این ستاد را یادگار سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: ستاد عتبات عالیات هم اکنون به یکی از بزگترین نهاد‌های اسلامی تبدیل شده است که خواستگاه قرآنی دارد و تمامی تلاش ما این است که در آبادنی هر چه بیشتر حرمین شریفین بکوشیم.

وی افزود: تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کردستان قدمت ده ساله دارد و ساماندهی ستاد اربعین و موکب‌ها و جمع آوری نذورات مردمی از جمله اقدامات این ستاد در کردستان می‌باشد و سعی ما بر این است که با بسیج همگانی عظمت امام حسین (ع) و اهل بیت را به دنیا نشان دهیم.

در ادامه این نشست تفاهم نامه همکاری میان دادگستری استان کردستان و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در حوزه‌های تبلیغات محیطی در سطح دادگستری استان و مجتمع‌های قضایی، معرفی طرح‌های مربوط به توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) اعم از مشارکت همکاران در خرید زمین در صحن فوق الذکر و طرح ترفیع گنبد حرم ملکوتی امام حسین (ع)، معرفی افراد متخصص تبرعی به جهت اعزام عتبات عالیات به منظور مشارکت در ساخت توسعه اعتاب مقدسه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف، اجرای طرح کسر از حقوق پرسنل دستگاه قضایی و ارسال قبوض از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان جهت مشارکت در بازسازی حرم ائمه اطهار و تقدیر از متبرعین خاص با اهدای لوح تقدیر و هدایا به منظور تشویق کارکنان، به امضای رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان رسید.

انتهای پیام/