تغییر تیم دولت تغییرات چندانی در وضعیت اقتصادی نداشت
تغییر تیم دولت تغییرات چندانی در وضعیت اقتصادی نداشت

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است تغییر سیاست‌های دولت توانست بازار ارز را کنترل کند و آرامی نسبی بازار به خاطر تغییرات کابینه نبود. به گزارش قلم پرس، شهاب‌الدین بی‌مقدار درباره تغییرات اخیر کابینه که ریاست جمهوری برای پویایی بیشتر دولت صورت داد، گفت: تغییرات تیم اقتصادی دولت باعث اتفاق خاصی جز اندکی کاهش قیمت […]

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است تغییر سیاست‌های دولت توانست بازار ارز را کنترل کند و آرامی نسبی بازار به خاطر تغییرات کابینه نبود.

به گزارش قلم پرس، شهاب‌الدین بی‌مقدار درباره تغییرات اخیر کابینه که ریاست جمهوری برای پویایی بیشتر دولت صورت داد، گفت: تغییرات تیم اقتصادی دولت باعث اتفاق خاصی جز اندکی کاهش قیمت ارز نشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: یکی از تأثیرات تغییرات دولت اصلاح برخی بخشنامه های صادرات و قرار دادن برخی مشوق ها بود که مثبت ارزیابی می شود.

 

تغییرات تیم دولت تغییرات چندانی در وضعیت اقتصادی نداشت به جز اینکه تغییر سیاست‌های دولت در حوزه واردات و صادرات و افزایش اختیارات بانک مرکزی توانست اندکی بازار ارز را کنترل کند.

وی افزود: از سوی دیگر فعالیت بانک مرکزی برای اقدام در بازار بیشتر شد و اختیارات بیشتری به این بانک داده شد تا بازار کنترل شود.

بیمقدار ادامه داد: قوه قضاییه، دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و سایر نهادهای مربوط نیز نسبت به پیگیری اخلالگران و دلالان بازار ارز اقدامات مناسبی صورت دادند و با این افراد برخورد قضایی به موقع صورت گرفت که توانست به شرایط کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه تغییرات تیم دولت چندان تغییراتی در فضای جامعه و اقتصاد صورت نداده، عنوان کرد: تغییراتی که نیز که شاهد آن هستیم به علت تغییر سیاست ها و اقدامات جدیدی بود که از سوی خود هیأت دولت و ریاست جمهوری صورت گرفت.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان کاهش واردات به علت عدم خرید کالای خارجی از سوی مردم را دلیل دیگر آرامی بازار دانست و خاطرنشان کرد: با این حال دولت اگر به زودی تمهیدات دیگری برای وضعیت اقتصادی نیاندیشد، واحدهای تولیدی در حوزه تهیه مواد اولیه، تجهیزات و قطعات با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد./