تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف دستگاه‌های راکد بیمارستان هشترود
تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف دستگاه‌های راکد بیمارستان هشترود

به گزارش قلم پرس از هشترود، امین امینیان در تجلیل از پرستاران نمونه این شهرستان اظهار داشت: جایز و کار خوبی نیست که برخی دستگاه‌ها چه به علت عدم استفاده و یا نبود وسایل جانبی چندین سال در این بیمارستان راکد باشد و عده‌ای هم به خاطر آن دستگاه به سایر شهرها برود.  وی از […]

به گزارش قلم پرس از هشترود، امین امینیان در تجلیل از پرستاران نمونه این شهرستان اظهار داشت: جایز و کار خوبی نیست که برخی دستگاه‌ها چه به علت عدم استفاده و یا نبود وسایل جانبی چندین سال در این بیمارستان راکد باشد و عده‌ای هم به خاطر آن دستگاه به سایر شهرها برود. 

وی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان خواست در تجهیز آزمایشگاه این بیمارستان و خرید دستگاه بروز و جدید سونوگرافی اقدام کنند.

امینیان با بیان اینکه بیمارستان امام حسین(ع) هشترود علاوه بر ارائه خدمات به جمعیت ۶۰ هزار نفری هشترود به بیماران شهرستان چاراویماق و اتفاقات و حوادث جاده‌ای آزاد راه پیامبر اعظم(ص) که ۱۲۰ کیلومتر آن در حوزه هشترود می‌باشد و حوادث جاده‌ای، جاده قدیم تبریز- تهران و حوادث ریلی نیز خدمات می‌دهد که باید تجهیز باشد.

امینیان گفت: پیشنهاد داده‌ایم درمانگاه تخصصی مخصوص برای حوادث این چنینی در ابن شهرستان احداث شود تا در برخی موارد حادثه دیدگان به جای مراجعه به بیمارستان به این مکان بروند.

وی از نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان هم‌انتقاد کرد و گفت:  که این دستگاه باید هرچه زودتر جهت ارائه خدمات در این شهرستان راه اندازی شود.

امینیان همچنین احداث درمانگاه بستر در شهر نظرکهریزی را شد و گفت: زمین این درمانگاه در نظر گرفته شده است که امیدواریم هر چه زودتر اعتبار لازم برای احداث آن تصویب شود.

فرماندار  هشترود گفت: پرستاران قشر تلاشگر جامعه هستند که با گذشتن از جان خود جان دیگری برای بیماران می‌دهند.

امینیان  گفت: پرستاران باید با الگو گرفتن از حرکات و سکنات آن بانوی بزرگ راه آن را ادامه دهند و در طبابت بیماران خسته نشوند.

وی گفت: تلاش و زحمات پرستاران برای نجات یک انسان ستودنی است و مخصوصا اینکه این کار مستمر و روزانه باشد و این نهایت گذشت برای همنوعان است.

امینیان زحمات پرستاران را در ایام کرونا قابل قبول و قدردانی برشمرد و گفت: پرستاران در مقطع حساس کرونا بصورت مستمر و شبانه‌روزی و در برخی مواقع چند شبانه‌روز تلاش و پرستاری با جان گذشتگی در خط مقدم مبارزه و مقابله با کرونا ایستادند.

وی گفت: مردم هیچ وقت این تلاش‌ها را از یاد نخواهند برد و به یقین با مراعات پروتکل‌های بهداشتی زحمات این قشر را به باد نخواهند داد.

فرماندار هشترود گفت: پرستاران انسان‌های شایسته‌ای هستند که در خط مقدم جبهه کرونا همپای پزشکان هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمی بر دل‌های بیماران و امید به زندگی است، بی‌شک خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود.

وی گفت: خدمات ارزنده پرستاران  باعث آرامش و امید در جامعه می‌شود و مردم باید قدردان این قشر باشند.

امینیان با بیان اینکه پرستاری تخصص و  یک شغل نیست بلکه هنری است متعالی که  زخم‌های جسم و روح بیمار را التیام می‌بخشد.

در این آئین از پرستاران شهرستان  و همچنین سه پرستار نمونه کشوری و استانی خانم مهناز اسمعیل نژاد کارشناس اتاق عمل به عنوان پرستار نمونه کشوری، خانم معصومه علی پور سوپروایزر بالینی و خانم الهام ملکی کمک پرستار کرونا به عنوان پرستاران نمونه استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/