تعطیلی مدارس در برخی از مناطق استان به دلیل بارش برف و برودت هوا
تعطیلی مدارس در برخی از مناطق استان به دلیل بارش برف و برودت هوا

بارش برف و برودت هوا در استان منجر به تعطیلی مدارس در برخی از مناطق استان شد. به گزارش قلم پرس، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، با توجه به بارش برف و برودت هوا؛  امروز دوشنبه ۲۵ بهمن مدارس مقطع پیش دبستانی شهرستان کلیبر در شیفت قبل از […]

بارش برف و برودت هوا در استان منجر به تعطیلی مدارس در برخی از مناطق استان شد.

به گزارش قلم پرس، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، با توجه به بارش برف و برودت هوا؛  امروز دوشنبه ۲۵ بهمن مدارس مقطع پیش دبستانی شهرستان کلیبر در شیفت قبل از ظهر تعطیل و مدارس مقطع ابتدائی با یک ساعت تاخیر شروع شد.

همچنین در شهرستان چاراویماق نیز مدارس استثنائی و مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس مقاطع ابتدائی ، متوسطه ی دوره ی اول و دوم با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع شد.

همچنین در شهرستان هشترود، مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدائی و استثنائی و در شهرستان خداآفرین، کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی  و در کاغذکنان، مدارس مقاطع ابتدایی  و پیش دبستانی و استثنائی تعطیل اعلام شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در شیفت بعد از ظهر نیز به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدائی و استثنائی و متوسطه ی دوره ی اول مناطق شهری و روستائی در شهرستان مرند، تعطیل اعلام شد.

همچنین در شهرستان اهر، نیز مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدائی و استثنائی  مناطق شهری و روستائی تعطیل  اعلام شد