تعریض موقت مسیر ضلع شمال شرقی پروژه پل روگذر شهید فروزنده
تعریض موقت مسیر ضلع شمال شرقی پروژه پل روگذر شهید فروزنده

به گزارش قلم پرس، داود طالب نژاد شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با جابجائی فنس‌های ضلع شمال شرقی پروژه پل روگذر فروزنده و تعریض این ضلع توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه، به علت نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی برای سهولت تردد وسایل نقلیه شهری، لاین موقت عبوری ایجاد می‌شود. شهردار منطقه از […]

به گزارش قلم پرس، داود طالب نژاد شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با جابجائی فنس‌های ضلع شمال شرقی پروژه پل روگذر فروزنده و تعریض این ضلع توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه، به علت نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی برای سهولت تردد وسایل نقلیه شهری، لاین موقت عبوری ایجاد می‌شود.

شهردار منطقه از خرید ۱۶۸ تن ورق فولادی و انتقال آن به کارگاه جهت ساخت عرشه این پل نیز خبر داد و افزود: برای احداث این روگذر، عملیات قالب‌بندی پارت اول پوشش کانال ایلی سو عملیاتی شده، بتن‌ریزی پایه‌ها و سرستون p۵ و همچنین آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی فونداسیون p۳ به اتمام رسیده است.
طالب نژاد در تشریح روند احداث تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده اضافه کرد: روند احداث این تقاطع که مورد بازدید کارشناسان عمران شورا هم قرار گرفته، هم اکنون در مرحله آرماتوربندی پایه‌های P۳ و ادامه قالب‌بندی پایه‌های فونداسیون p۴ است.

شهردار منطقه ۲ افزود: آرماتوربندی ۵ شمع در ضلع غربی پروژه به اتمام رسیده و توسط دستگاه حفار، حفاری محل شمع‌های این ضلع هم عملیاتی شده است.
تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده از پروژه‌های فرامنطقه‌ای واقع در حوزه منطقه ۳، بطول ۵۲۶ متر و عرض جمعاً در باندهای رفت و برگشت ۱۶ متر، با اعتبار اولیه ۴۸۰ میلیارد ریال در حال احداث است.