تصویب آئین نامه ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سمن ها در شورای شهر تبریز/ سازمان های مردم نهاد ظرفیت بزرگی برای مشارکت اجتماعی شهر
تصویب آئین نامه ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سمن ها در شورای شهر تبریز/ سازمان های مردم نهاد ظرفیت بزرگی برای مشارکت اجتماعی شهر
آئین نامه ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد کلانشهر تبریز با پیشنهاد کمیسیون ورزش و جوانان با رای قاطع اعضای شورا به تصویب رسید.

به گزارش قلم پرس،  طی جلسه علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر تبریز آئین نامه ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد کلانشهر تبریز با پیشنهاد کمیسیون ورزش و جوانان با رای قاطع اعضای شورا به تصویب رسید.

پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان در رابطه با این ستاد گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد در شهر تبریز، ظرفیت بزرگی برای مشارکت اجتماعی شهر به شمار می روند.
وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع نیاز بود تا در شورای شهر و شهرداری تبریز ساختاری برای سیاست گذاری و حمایت از این سمن ها تشکیل شود تا تعامل مدیریت شهری با NGO ها به خوبی برقرار شود.

وی افزود: از مهم ترین وظایف و اهداف این ستاد می توان به حمایت و پشتیبانی از تشکیل و فعالیت سمن ها، برقراری تعامل بین سمن ها با شورای شهر و شهرداری، نظارت بر اجرای برنامه ها و نحوه حمایت شهرداری از سمن ها، ایجاد بانک اطلاعاتی از سمن ها، مشارکت و برنامه ریزی در پروژه های شهری اشاره کرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان در رابطه با این ستاد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه های ذیربط ظرفیت سازی مناسب برای فعالیت تشکل های مردمی اتفاق افتد.

انتهای پیام/