تشکیل ۶۴۷ میلیارد ریال پرونده احتکار و قاچاق در آذربایجان شرقی
تشکیل ۶۴۷ میلیارد ریال پرونده احتکار و قاچاق در آذربایجان شرقی

به گزارش قلم پرس از تبریز، یوسف پایدار در گفت و گو با خبرنگاران از رتبه اول کشوری آذربایجان شرقی با ۹۰ هزار انبار ثبت و صحت سنجی شده خبر داد . وی با اشاره به نسبت ۷۳ درصدی خروج به ورود ( ثبت رسید حواله ) و رتبه دوم استان در این بخش، تصریح […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، یوسف پایدار در گفت و گو با خبرنگاران از رتبه اول کشوری آذربایجان شرقی با ۹۰ هزار انبار ثبت و صحت سنجی شده خبر داد .

وی با اشاره به نسبت ۷۳ درصدی خروج به ورود ( ثبت رسید حواله ) و رتبه دوم استان در این بخش، تصریح کرد: ۶ هزار و ۸۹۹ فقره بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سال ۱۳۹۹ عملیاتی شده و ۶۴۷ میلیارد ریال ارزش پرونده های تخلفاتی در بخش احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق بوده است.

پایدار با بیان اینکه ثبت مشخصات موجودی ، ورود و خروج سیمان دریافتی در سامانه انبار برای کلیه واحدهای فروشنده مصالح ساختمانی الزامی است، ادامه داد: ثبت کلیه فرایندهای تجاری مربوط به روغن خوراکی (جامد و مایع )، خرید و فروش انواع تایر سنگین و سواری و همچنین آمار تولید، موجودی و فروش لوازم خانگی توسط واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی بوده و مورد رصد و پایش مستمر قرار می گیرد.

وی با اشاره به الزام همه کشتارگاه های مرغ استان به ثبت اطلاعات تولید، کشتار و توزیع مرغ و رصد سیستمی فرایند یاد شده است، افزود: ثبت نام بیش از ۵۰۰ واحد مرغ فروشی استان در سامانه جامع تجارت و تایید مشخصات ثبت شده از دیگر موارد اجرا شده است.

انتهای پیام/ ۶۰۰۰۱