تراکتورهای ایرانی در راه آمریکای جنوبی/ برزیل با وجود تحریم‌ها خواهان گسترش روابط با ایران است
تراکتورهای ایرانی در راه آمریکای جنوبی/ برزیل با وجود تحریم‌ها خواهان گسترش روابط با ایران است

[ad_1] سفیر برزیل در ایران گفت: مخالف هر گونه تحریم و تنش هستیم و امیدوار است به زودی تحریم‌های اعمال شده علیه ایران لغو شود و شاهد توسعه روابط ایران و برزیل باشیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، “لودمار گونسالوس دآگیارنتو” صبح امروز در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار کرد: مخالف هر گونه […]

[ad_1]


سفیر برزیل در ایران گفت: مخالف هر گونه تحریم و تنش هستیم و امیدوار است به زودی تحریم‌های اعمال شده علیه ایران لغو شود و شاهد توسعه روابط ایران و برزیل باشیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، “لودمار گونسالوس دآگیارنتو” صبح امروز در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار کرد: مخالف هر گونه تحریم و تنش هستیم و امیدواریم به زودی تحریم‌های اعمال شده علیه ایران لغو شود و شاهد توسعه روابط ایران و برزیل باشیم.

وی افزود: برزیل با وجود این تحریم‌ها و برخلاف خیلی از کشورها، تمایل برای گسترش روابط با ایران دارد و ایران نیز از تحریم‌ها به نفع خود و با توسعه خودکفایی بهره‌مند شده است.

سفیر برزیل در ایران با اشاره به مراودات اقتصادی کشور متبوعش با ایران اضافه کرد: بخش کشاورزی حجم بالایی از این مراودات را به خود اختصاص داده که برزیل توسعه این روابط به حوزه پتروشیمی، نانو تکنولوژی و صنعت را به جد دنبال می‌کند.

آگیارنتو شناخت دو کشور از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر را ناچیز دانست و گفت: توانمندی‌هایی و ظرفیت‌های مجموعه تراکتورسازی در برزیل اصلا شناخته شده نیست و اگر برزیلی‌ها از این قابلیت‌ها آگاهی داشته باشند مطمئنا خواهان استفاده از تولیدات آن خواهند بود.

سفیر برزیل در ایران، قیمت و کیفت تراکتورهای گروه صنعتی تراکتورسازی را کاملا رقابتی در بازارهای برزیل اعلام و اظهار داشت: کشاورزان برزیلی حتما از حضور تراکتورهای ایرانی استقبال خواهند کرد.

وی شرکت در نمایشگاه‌های را به عنوان گام نخست برای شروع حضور تراکتور در برزیل پیشنهاد داد و تاکید کرد: مجموعه‌های صنعتی ایران بخصوص تراکتورسازی با پشت سر گذاشتن تحریم‌ها و رسیدن به خودکفایی پله‌های ترقی را به خوبی طی کرده‌اند.

مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این دیدار از پیشینه درخشان این گروه در عرصه‌های جهانی گفت و افزود: صفر تا ۱۰۰ مراحل تولید یک محصول کامل تراکتور در زیر مجموعه‌های این کارخانه انجام می‌شود بطوری که قراضه‌های آهن وارد تراکتورسازی شده و با طی مراحل ذوب، ریخته‌گری، قالب سازی، ماشین‌سازی، کابین‌سازی و … نهایتا محصول تراکتور از آن خارج می‍‌‌شود.

مصطفی وحیدزاده کیفیت و قیمت تولیدات تراکتورسازی را قابل رقابت با بسیاری از شرکت‌های جهانی اعلام و تاکید کرد: صادرات به ۱۵ کشور دنیا و حضور تولیدات ریخته‌گری تراکتورسازی در قلب اروپا از جمله آلمان، ایتالیا و … دلیلی بر این ادعا است.

وی از برنامه‌ریزی برای تولید ۳۵ هزار دستگاه امسال در کنار چشم انداز صادراتی ۳ هزار دستگاهی به ۲۵ کشور دنیا را در راستای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه تراکتورسازی ایران دانست.

در پایان این نشست دو طرف بر گسترش مراودات دو جانبه کشور و بخصوص تراکتورسازی ایران تاکید کردند و به این نتیجه مشترک رسیدند که اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند و توجهی به وجود تحریم‌ها نداشته باشند تا به محض لغو تحریم‌ها آمادگی برای انجام تبادلات و رسیدن زودتر از موعد به اهداف پیش‌بینی شده و مورد نیاز امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام/ی
 


[ad_2]