تراکتورسازی به دنبال اولین پیروزی ـ فرار تراکتور از تساوی
تراکتورسازی به دنبال اولین پیروزی ـ فرار تراکتور از تساوی

تیم تراکتورسازی تبریز برای کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود. به گزار‌ش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم پیکان تهران است. تراکتورسازی در دو هفته نخست با وجود برتری برابر حریفان […]

تیم تراکتورسازی تبریز برای کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود.

به گزار‌ش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم پیکان تهران است.

تراکتورسازی در دو هفته نخست با وجود برتری برابر حریفان خوزستانی خود به تساوی رضایت داد. این تیم در بازی اول برابر تیم استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی در تبریز به تساوی ۲ بر ۲ رسید. در این بازی شاگردان قلعه‌نویی برتری محسوسی نسبت به تیم مهمان داشتند، اما در نهایت بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافته و تنها یک امتیاز نصیب تراکتورسازان شد.

تراکتورسازی در هفته دوم در آبادان برابر نفت این شهر به تساوی بدون گل رسید تا از گرمای آبادان با یک امتیاز به تبریز بازگشته باشد.

پیکان نیز همانند تراکتورسازی لیگ برتر را با تساوی آغاز کرده است. خودروسازان در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال کشور بعد از یک فصل دوری در تبریز برابر گسترش فولاد به تساوی بدون گل رسیده و در بازی دوم خود در تهران برابر صبای قم به نتیجه یک بر یک رضایت داده و امتیازات بازی را تقسیم کردند.

دیدار دو تیم در دو فصل گذشته در تهران به سود تیم تراکتورسازی به اتمام رسیده بود، اما در تبریز تیم پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر به دلیل محومیت میزبان، برابر تراکتورسازی به پیروزی دو بر یک رسید.

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با پیکان تهران آخرین بازی هفته سوم است که برگزار می‌شود. این دو تیم ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۷ مرداد در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی رو در روی هم قرار می گیرند.

رضا مهدوی بازی تراکتورسازی با پیکان را سوت خواهد زد و اسد حاج‌محمد و حمید سبحانی نیز کمک‌های وی در این بازی هستند.

محمد ملکی داور چهارم و ابراهیم میرزابیگی به‌عنوان ناظر داوری این مسابقه هستند.