تذکر عضو هیات رئیسه مجلس به رزم‌حسینی درباره افزایش ۹ درصدی قیمت خودرو
تذکر عضو هیات رئیسه مجلس به رزم‌حسینی درباره افزایش ۹ درصدی قیمت خودرو

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیات رئیسه قرائت شد. احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و ۹ نفر از نمایندگان در تذکر کتبی به وزیر کشور خواستار رسیدگی به دخالت‌های غیرکارشناسی استاندار همدان در همه امور و […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و ۹ نفر از نمایندگان در تذکر کتبی به وزیر کشور خواستار رسیدگی به دخالت‌های غیرکارشناسی استاندار همدان در همه امور و تذکر به این رویه وی، شدند.

همچنین حسین عباس‌زاده امامی نماینده مردم طرقبه و چناران و ۵۴ نفر از نمایندگان در تذکری به حسن روحانی، رئیس جمهور خواستار رسیدگی به سیر صعودی بیماران کرونا در کشور شدند.

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و ۱۷ نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزیر نیرو بر لزوم تسریع در تامین آب شرب شهر همدان تاکید کردند.

همچنین رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و ۲۳ نماینده دیگر در تذکر مشترک به رئیس جمهور، بر لزوم تعیین تکلیف نیروهای قراردادی با فراهم کردن فرصت‌های استخدامی برابر تاکید کردند.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان هم در تذکری به وزرای آموزش و پرورش و علوم بر لزوم ارائه گزارش در باره اقدامات انجام شده برای درج سرفصلی با موضوع جنایات آمریکا در کتاب‌های درسی تاکید کرد.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان نیز در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توضیح درباره علت افزایش ۹ درصدی قیمت خودرو با وجود کاهش نرخ دلار شد.

انتهای پیام/